Xornada de Convivencia e proxecto ProBleu

Estimadas familias,

O vindeiro luns 23 de setembro terá lugar de 10:30 a 18:00 horas a I xornada de covivencia (de 8:30 a 10:10 horas o alumnado terá clase).

Esta xornada desenvolverase en diferentes arenais de Rianxo e pretende ser unha actividade de inicio de curso e presentación oficial da participación do centro no proxecto europeo ProBleu e do #EUBeachCleanup.
O alumnado desenvolverá diferentes actividades relacionadas ca recuperación e protección destes espazos combinadas con outras actividades máis lúdicas, e sempre acompañado de profesorado do centro.
É importante que o alumnado veña coa roupa axeitada, con comida (bocadillo, froita etc) para xantar e con crema solar.
Aquel alumnado que non participe na xornada de convivencia quedará no centro realizando tarefas deseñadas pola equipa docente.
Por favor as autorizacións asinadas que foron enviadas (en formato papel) entregaranse ao/á titor/a.

8 de marzo Día Internacional da Muller Traballadora

Á atención da comunidade educativa do IES Félix Muriel en relación ao 8 de marzo,
Día Internacional da Muller Traballadora:

A semana do luns 4 ao venres 8 de Marzo, o grupo de traballo do alumnado de 2º de Bacharelato desenvolverá unha serie de actividades relacionadas coa reivindicación da igualdade entre homes e mulleres e coa celebración do 8M.
Entre esas actividades, este grupo de alumnas e alumnos dará charlas polas aulas sobre a orixe e historia desa conmemoración, recitará poemas escritos por mulleres e porá música feita por mulleres. Ademais o día 8 presentará o documento audiovisual, Heroínas anónimas, que veñen elaborando desde o Nadal.
O obxectivo destas actividades é visibilizar as nosas heroínas anónimas, as mulleres que asumen todos os traballos relacionados cos coidados, sen os cales a sociedade non podería funcionar.
Como acto final e reivindicativo, para o venres 8, o alumnado está a preparar a manifestación dos mandís, coa intención de simbolizar a través do mandil o labor doméstico e de coidados ao que sempre foi destinada a muller, para ao final do percorrido, na praza Castelao, converter ese mandil nunha capa de heroína, representando a esas heroínas anónimas que son as mulleres do común. A esta manifestación está convocada toda a comunidade educativa non só do IES Félix Muriel senón tamén de todos os centros educativos do concello de Rianxo. O percorrido realizarase desde os centros e finalizará ás 12:45h diante do concello, onde se lerá o manifesto redactado por este grupo de alumnas e alumnos, despois do cal a cantante Paulinha interpretará varias das súas cancións.
Estas son as razóns que o grupo de traballo EKOS, formado por alumnado de 2º de Bacharelato do instituto de Rianxo dan para este acto reivindicativo:
1. Porque as mulleres son as que sofren acoso nas rúas, no traballo, na casa... Porque as mulleres seguen a ser as agredidas, as violadas, as asasinadas polo feito de seren mulleres.
2. Porque as mulleres seguen asumindo maioritariamente unha dobre xornada dentro e fóra do fogar; porque son as mulleres as que maioritariamente coidan as crianzas ou familiares dependentes.
3. Porque en moitos sectores laborais as mulleres cobran menos por facer o mesmo traballo que os homes e teñen máis contratos a tempo parcial.
4. Porque as mulleres viven co medo a ser despedidas cando se converten en nais.
5. Porque as mulleres teñen peores pensións que os homes.
Agradecemos a colaboración do concello no control do tráfico para protexer os participantes na manifestación durante o seu percorrido.

DÍA DOS ESCRITORES E ESCRITORAS EUROPEOS

O 27 de marzo celebrouse o Día dos escritores e escritoras europeos. Desde o IES Félix Muriel contribuímos a esta celebración coa lectura da obra de Rafael Dieste Dos arquivos do trasno, a cal se realizou en directo e da que podes ver a gravación premendo na ligazón:

Semana da Diversidade

O luns 27 de marzo comezou a VII Semana da Diversidade. na cal participan, á parte de todo o alumnado do centro, as seguintes entidades e persoas: Fundación Vicente Ferrer, AMIPA, Asociación Ambar, Asociación Acougo, Asociación A'Creba, Asociación Misela, Solidariedade internacional, CRA Rianxo, Adrián Mosquera (piragüista) e Marcelo Lusardi (skater).

GAÑADORAS E GAÑADORES DO CONCURSO DE DESEÑO XOUBA'S

16/03/2023 13:16
Europe/Madrid

Abre o arquivo adxunto para coñecer o nome das persoas gañadoras do concurso

DÍA DE ROSALÍA

O 23 de febreiro celébrase en toda Galiza o Día de Rosalía e o noso centro, como non podía ser doutro xeito, sumouse ao evento realizando varias actividades, entre elas, o Caldo de Gloria (estabavos ben bo!) e o recitado de poemas da autora.

Caldo de Gloria

DÍA DE CASTELAO E DA PAZ

Como todos os anos a comunidade educativa do IES Félix Muriel celebra o Día da Paz e o Día de Castelao, conxuntamente, xa que, se hai unha figura que se identifica coa paz en Galiza, esta non é outra ca o rianxeiro Alfonso Daniel Rodríguez Castelao.

Este ano, entre outras moitas actividades, optouse por un lectura continuada da súa obra, a cal está sendo retransmitida en directo.

A lectura comezou coa intervención do director do centro, Ramón Veiga, o alcalde de Rianxo, Adolfo Muíños, en representación do pobo de Rianxo, e continuou co alumnado, profesorado, persoal non docente, pais e nais...

Campionato de Voleibol

Onte rematou o campionato de voleibol e aquí temos o equipo gañador. Parabéns a todo o alumnado que participou.

SOMOS A PRIMEIRA ESCOLA AZUL EUROPEA DE GALICIA

Onte, o Día Mundial dos Océanos, soubemos que o IES Félix Muriel foi admitida como a primeira Escola Azul Europea de Galicia

Comezamos novos proxectos educativos con moita ilusión!

Monte Vivo gañadora do premio Cineduca do Ateneo

A curtametraxe Monte Vivo gañadora dos premios Cineduca do Ateneo de Santigo.

Parabéns polo traballo ben feito!