Filosofía

Adaptación programacións 2019-2020

Adaptación da Programación Didáctica do curso 2019-2020

Programación do Departamento de Filosofía. Curso 2019/20

Criterios cualificación 3ª Avaliación

Acaróanse as adaptatctóns da Programación de Filosofía  cos criterios de cualificación da 3ª avaliación das materias do Departamento.

Tarefa Valores éticos 4º B/ C ESO.

Como sabedes esta 3ªAv ten un carácter de complemento do que se traballou nas avaliacións anteriores e posibilitará subir nota. 

Tarefa 2º BAC. Historia da Filosofía.

O xoves 30 realizaremos unha tarefa virtual sobre a filosofía de Karl Marx.

 

A actividade comezará ás 12h. Recibirédela no correo da clase. 

Recuperacións 2ª Avaliación

Nos próximos días se realizarán as seguintes probas de recuperación da 2ª Avaliación.

- Venres 17 de abril, ás 11h. Recuperación de Historia da Filosofía. 2º A e B de BAC.

- Luns 20 de abril, ás 11h Filosofía de 4º ESO.

- Luns 20 de abril, ás 12.30h Filosofía de 1º B de BAC.

As probas recibiraas no seu correo electrónico o alumnado e terá que remitir as cuestións respondidas ao correo do profesor no tempo establecido. Todo o alumnado do que constan teñefonos e correo electrónico no sistema XADE foi xa avisado das mesmas.

 

Tarefa deValores éticos 1º BAC

Tarefa 1- Natureza/Cultura. 1º BAC-B

Xunto tarefa a realizar polo alumnado de 1º B BAC ata o 3 de abril. Enviala ao correo rafasaco05@gmail.com

Tarefa Valores éticos 3º B e D

Tarefa Valores éticos:

1º Indica cinco casos de soliedariedade efectiva que consideres relevantes en relación co pandemia de coronavirus.

2º Sobre a base da ética utilitarista elabora un argumento sobre as medidas adopatadas ao declararse o estado de alarma sanitaria.

3º Elabora un comentario crítico sobre a noticia que se xunta:

a) Establece a tese ou postura do autor.

b) Indica en esquema cales os aspectos que considera cuestionables.

c) Indica en esquema os argumentos que o autor defende.

Tarefas Cidadanía e Valores éticos de 2º A e B.

Tarefa. Le o artigo do enlace e contesta:

a)-Cal considera o autor que é a orixe do coronavirus? Ten unha orixe animal?

b) Cal sería a sucesión de contaxios ata chegar ao ser humano?

c) Cal é a orixe última do virus segundo a autora? Que relación ten co noso proxecto sobre o monte?

d) Que fontes emprega a autora para fundamentar os seus argumentos. Indícaos en cada pregunta.

Distribuir contido

DOCUMENTOS DO CENTRO

TIL

Plurilingüismo

  •  CADERNO DE COMUNICACIÓN

Violencias de Xénero (25N)

Eventos

« Agosto 2020 »
LunMarMérXovVenSábDom
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Erasmus+

felixmuriel.erasmusplus@gmail.com

ERASMUS+FELIXMURIEL(TWITTER)

erasmusplusfelixmuriel (INSTAGRAM)

CONVOCATORIA FCT 2019-2020 ...

BASES MOVILIDADE (consulta)

CONVOCATORIA 19-2(consulta)

SOLICITUDE  (consulta)

CONVOCATORIA ENTREVISTA PERSOAL (consulta)

 

 

SCRIPTA MANENT

ENDL (Norm. lingüística)

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 3 invitados conectados.

TITORÍA ENTRE IGUAIS

RIANXO RADIO

REMEMBERING CANADA

CALENDARIO DE ALUMNADO CON PENDENTES

Podes consultar aquí, por departamento, o calendario

 

BIOLOXÍA

BIO-XEO 1º E 3ºESO E TRABALLOS

XEOGRAFÍA E HISTORIA

XXHH

TECNOLOXÍA

TECNO

FÍSICA E QUÍMICA

FCA-QCA-ESO

LINGUA GALEGA E LITERATURA

LGL 3º ESO

LINGUA CASTELÁ E LITERATURA

2º ESO

3º ESO

4º ESO

2º BACH

SEGUNDA LINGUA ESTRANXERIA: FRANCÉS

Todos os grupos