100% DE APROBADOS EN SELECTIVIDADE!!!!

UN ANO MÁIS O NOSO ALUMNADO DE 2º DE BACHARELATO OBTIVO UN 100% DE APROBADOS NAS PROBAS ABAU.

NORABOA A TODOS/AS!!!

DESPEDIDA DE CIERA

Hoxe, alumnado e profesorado, despedimos a Cira Libenson a nosa auxiliar de conversa este curso. Esta norteamericana deixou unha profunda pegada pola súa simpatía e profesionalidade.

Good luck Ciera. We!ll miss you!!

MINUTO DE SILENCIO EN RECORDO DE LAURA LUELMO

A comunidad educativa do IES de Curtis, o martes 18 de decembro ás 12:00 h, dedicou un minuto de silencio á profesora asasinada en Huelva.

100% DE APROBADOS EN SELECTIVIDADE!!!

NORABOA A TODOS/AS!!!

CARTA INFORMATIVA ÓS PAIS E NAIS DE FIN DO CURSO 2017-18

Ante a próxima finalización do curso 2017-18 achegámoslles información sobre o calendario previsto para os meses de xuño, xullo e setembro. Os horarios poden estar suxeitos a cambios que estarán publicados no taboleiro do IES habilitado no mes de xullo. Feliz verán!

PLAMBE, E-LBE. CLUB DE LECTURA

.

- Polo que respecta ó PLAMBE, o equipo de biblioteca solicitouno, mediante o oportuno proxecto, por noveno ano consecutivo, para este curso 2017-18: foille condedido novamente, cunha cuantía de 1500 € destinados á adquisición de fondos diversos (libros en formato papel ou dixitais, publicacións periódicas e DVD), tal como se recolle na Orde do 13 de outubro de 2017 (DOG do 24 /10 / 2017).