Presentacións e comezo das clases

O servizo de transporte escolar e o festivo local o día 8 se setembro condicionan o comezo do curso, que seguirá o seguinte esquema:

VENRES 9

8:30 - Presentación ESO e Bacharelato

10:30 - Comezo das clases

LUNS 12

11:00 - Presentación Automoción (Ciclo Básico, Ciclo Medio e Ciclo Superior)

12:00 - Presentación Informática (Ciclo Medio)

MARTES 13

8:30 - Comezo das clases en FP

MATRÍCULA FP BÁSICA

Está aberto o prazo para formalizar a matrícula en FP Básica en prazas liberadas ata as 13:00 horas do venres 23 de setembro de 2022.

Máis información  Admisión a grao básico de FP. Curso 2022/2023 | Xunta de Galicia

Achéganse impresos e instrucións

FONDO LIBROS e LIBROS DE TEXTO 2022/23

Dispoñible na aplicación fondolibros fondolibros (xunta.gal), a listaxe de solicitudes admitidas e excluídas. A listaxe tamén pode consultarse no taboleiro do IES.

No caso de ter dereito a cheque de material deberá recollelo no IES de Curtis a persoa solicitante ou a quen autorice. Achégase un modelo de autorización en caso que sexa necesario.

Datas de matrícula

As datas de matrícula para o curso 2022/23 son as seguintes:

2º Curso Ciclos Formativos 27 ao 8 de xullo. IMPRESOS

1º Curso Ciclos Formativos: IMPRESOS

Información Ciclos: Información, prazos e solicitudes

Xornada de portas abertas para o novo alumnado de 1º Bacharelato

O luns 27 de xuño ás 12:00 levaremos a cabo unha reunión co novo alumnado de 1º de Bacharelato para o curso 2022/23 no salón de actos do centro. Nesta xuntanza explicaremos os itinerarios existentes, as distintas opcións de matrícula e trataremos de resolver calquera tipo de dúbida que poida xurdir.

AXUDAS FCT E FP DUAL

Ven de ser publicada no DOG a ORDE do 7 de xuño de 2022 pola que se convocan axudas económicas para o alumnado que realiza formación práctica en centros de traballo ou FP Dual (código de procedemento ED202A).

Nesta ligazón poderás consultar o contido da citada Orde.

Exames de xuño

Exames Xuño ‘22

Renovado o Convenio para impartir o Ciclo Superior Dual en Automoción

O IES de Curtis ofertará para o curso 2022/23 outro ano máis o Ciclo Superior en Automoción no seu formato dual.

Club de Ciencias

Queda á vosa disposición a revista que recopila todo o feito durante este curso no Club de Ciencias:

Concreción curricular - Criterios de promoción e titulación

Poden consultarse no seguinte documento os criterios de promoción e titulación para o curso 2021/22.