XXVII Semana Cultural

O IES de Curtis celebrará a vindeira semana a súa XXVII Semana Cultural:

Detectado UN positivo por COVID-19

Comunícase á comunidade escolar do IES de Curtis a confirmación de UN caso positivo por COVID-19 no noso centro. Desde o comezo de curso, este é o cuarto caso.

Plan de Continxencia

O IES de Curtis vén de elaborar o Plan de Continxencia para un caso de confinamento total do Centro. Podedes atopalo aquí abaixo como documento adxunto.

Plan de Adaptación á situación COVID-19 do IES de Curtis

Queda a disposición da comunidade educativa do IES de Curtis o plan xeral de adaptación á situación COVID-19

Guía COVID do IES de Curtis

O IES de Curtis elaborou a seguinte Guía para o alumnado e as familias

PRESENTACIÓNS E COMEZO DE CURSO

Horario de presentacións para o alumnado que cursará estudos no

COMUNICADO DA ANPA DO IES DE CURTIS

A ANPA do IES de Curtis é unha asociación que ten como principal obxectivo a colaboración coa Comunidade Educativa en todo aquilo no que sexa precisa a súa axuda, ben por propia iniciativa, ben a proposta das familias.

VÍDEO DE ÁNIMO PARA A COMUNIDADE EDUCATIVA

Achegamos vídeo cunha mensaxe de ánimo e agradecemento para a comunidade educativa

PARABÉNS POLO BEN QUE O ESTADES A FACER. DESTO SAÍREMOS REFORZADOS