CARTA INFORMATIVA FINAL DE CURSO 2016-2017

ESTA É UNHA CARTA INFORMATIVA SE HOUBERA ALGÚN CAMBIO AVISARÍASE POR ESTE MEDIO

BOAS VACACIÓNS!!!

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO 2017

AOS PREMIOS EXTRORDINARIOS DE BACHARELATO PODEN OPTAR OS ALUMNOS/AS CUNHA NOTA MEDIA MÍNIMA DUN 8,75 NO BACHARELATO. NESTE CURSO NO NOSO CENTRO TEMOS 5 QUE CUMPREN ESAS CONDICIÓNS OS CALES CONCORRERERÁN A ESAS PROBAS:

• ALICIA SEOANE FREIRE
  • DIEGO RIBADULLA SÁNCHEZ
  • MARIO SÁNCHEZ ABELENDA
  • PABLO VÁZQUEZ PONTE
  • VICTORIA IGLESIAS GROBAS

ESTATÍSTICAS DE 2º DE BACHARELATO

Nº TOTAL DE ALUMNOS/AS MATRICULADOS EN 2º DE BACHARELATO 46

APROBAN O 58,7%

FORON AS ABAU O 93% DOS APROBADOS

APROBARON AS ABAU O 92% DOS PRESENTADOS

RECOÑECEMENTO AOS MELLORES EXPEDIENTES

A nosa alumna de 2º de Bacharelato: Alicia Seoane Freire, despois de ter obtido unha cualificación superior a 9 entre a nota da ABAU e a media de Bacharelato, será homenaxeada nun acto que se celebrará no Pazo de Congresos de Santiago o venres día 30 de xuño ás 18:00 h. Este acto está organizado pola Universidade de Santiago de Compostela e nel premíase a o alumnado que cumpre as condicións ditas.

LISTAXE DE SOLICITUDES ADMITIDAS E EXCLUIDAS NA CONVOCATORIA FONDOLIBROS 2017/18

Xúntanse listaxes de solicitudes admitidas e excluídas ao Fondo Solidario de libros de texto convocado pola Orde do 16 de maio de 2017.

O prazo para realizar reclamacións ás listaxes é os días 13 e 14 de xullo de 2017 en horario de 9:30 a 13:30 horas.

Para os solicitantes que na columna "Observacións" figure únicamente o texto "Asignaranse como mínimo 6 libros" poden pasar a recoller o vale de axuda para material escolar a partires do día 13 de xullo ata o 21 de xullo no horario antes indicado.

Os libros de texto entregaránse en setembro.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2017/18

Achégase a listaxe de libros de texto para o curso 2017/18

CONVOCATORIA FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR CURSO 2017/18

Achégase a ORDE do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

Tamén se xunta un resumo das bases e as datas de publicación das listaxes polo IES e a solicitude.

CALENDARIO DE AA. EE. DO MES DE NOVEMBRO DE 2016

Este é o calendario previsto das Actividades Extraescolares e Complementarias do presente mes de Novembro

O IES DE CURTIS CONTINÚA NO PLAN DE MELLORA DE BIBLIOTECAS ESCOLARES

Segundo a ORDE do 13 de outubro de 2016 pola que se resolve a convocatoria do Plan de mellora de bibliotecas escolares en centros non universitarios sostidos con fondos públicos para o curso 2016/17, o IES de Curtis continuará no curso 2016/17 no Plan de Mellora de biblotecas escolares.