XXV SEMANA CULTURAL. XORNADA CULTURAL. 30 DE NOVEMBRO

XXV Semana Cultural. Xoves 30 de novembro. Conferencia: "A Constitución do 1978. Posibilidades de futuro". Relator: Antolín Sánchez Presedo, ex-eurodiputado e avogado.

CALENDARIO AA.EE. MES DE DECEMBRO 17

Publicamos o calendario coa programación das AA.EE. do mes de decembro do 2017.

XXV SEMANA CULTURAL

A SEMANA CULTURAL CELÉBRASE, TRADICIONALMENTE, NA SEMANA ANTERIOR ÁS VACACIÓNS DE SEMANA SANTA. ESTE ANO COMO É A XXV SEMANA CULTURAL, FARANSE ACTIVIDADES AO LONGO DE TODO O CURSO.

A PRIMEIRA DELAS SERÁ O 22 DE NOVEMBRO, CO SEGUINTE PROGRAMA:

1. 3ª E 4º HORA PROXECCIÓN DA PELÍCULA: PRIMEIRA PLANA.
  2. 5ª E 6ª HORA CONFERENCIA A CARGO DO ANTIGO ALUMNO IVÁN GÓMEZ BLANCO (LICENCIADO EN XORNALISMO), "ÉTICA PERIODÍSTICA".

CALENDARIO DE AA.EE. DO MES DE NOVEMBRO

Calendario de AA.EE. do mes de movembro.

CONVOCATORIA DE REUNIÓN DE PAIS E NAIS. LUNS DÍA 9 DE OUTUBRO.

Xúntase en arquivo, a convocatoria da reunión de pais e nais que os vosos fillos e fillas teñen xa e que debe ser asinada como recibín pola vosa parte e entregada ós titores e titoras por eles. É o luns día 9 de outubro a partires das 18.00 horas.

CARTA INFORMATIVA ÓS PAIS E NAIS DE COMEZO DO CURSO 17-18.

Dirixímonos a todos vostedes para saudalos e lembrarlles aspectos do funcionamento do centro, datas significativas e demáis actividades escolares, extraescolares e complementarias deste novo curso.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS. LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS.

Xúntase documento coa listaxe definitva de admitidos no Fondo solidario de libros de texto para o curso 2017/18.

Os libros asignados entregaranse no instituto a partires do venres 15 de setembro de 2017.

Os textos deberán devolverse en xuño de 2018, agás os correspondentes a materias pendentes que se devolverán en setembro de 2018 nos días das probas extraordinarias. A devolución deberá realizarse aínda que o/a alumno/a teña que repetir curso.

No caso de traslado de matrícula antes de xuño deberán devolverse os libros no centro.

CONVOCATORIA DE BECAS PARA O CURSO 2017/18

O 10 de agosto foi publicada a convocatoria de becas para o curso 2017/18 para estudos universitarios e non universitarios. Na seguinte ligazón pódense consultar a convocatorio e os requisitos, así como encher o formulario on-line.

Tamén se xunta a Resolución do 3 de agosto pola que se convocan axudas para alumnos con necesidades específicas de apoio educativo para o curso 2017/2018. Para acceder a esta convocatoria podese empregar a seguinte ligazón:

DATAS MATRÍCULA ESO E BACHARELATO CURSO 17/18. SETEMBRO

Xúntanse as datas de matrícula en ESO, Bacharelato e FP Básica na convocatoria extraordinaria de setembro para o curso 2017/18