Guía COVID do IES de Curtis

O IES de Curtis elaborou a seguinte Guía para o alumnado e as familias

PRESENTACIÓNS E COMEZO DE CURSO

Horario de presentacións para o alumnado que cursará estudos no

Plan de Continxencia

O IES de Curtis vén de elaborar o Plan de Continxencia para un caso de confinamento total do Centro. Podedes atopalo aquí abaixo como documento adxunto.

Plan de Adaptación á situación COVID-19 do IES de Curtis

Queda a disposición da comunidade educativa do IES de Curtis o plan xeral de adaptación á situación COVID-19

COMUNICADO DA ANPA DO IES DE CURTIS

A ANPA do IES de Curtis é unha asociación que ten como principal obxectivo a colaboración coa Comunidade Educativa en todo aquilo no que sexa precisa a súa axuda, ben por propia iniciativa, ben a proposta das familias.

FONDO LIBROS 2020/21. LISTAXE DEFINITIVA

Xúntase a listaxe definitiva de solicitudes admitidas na convocatoria do fondo solidario de libros de texto e material escolar para o curso 2020/21 (ORDE do 12 de maio de 2020 – DOG 19 de maio de 2020). Nesta listaxe poden comprobarse os fondos asignados a cada alumn@, no caso de dúbida ou para calquera aclaración contactar co centro mediante o enderezo electrónico ies.curtis@edu.xunta.es ou no teléfono 881880620

CONVOCATORIA BECAS CURSO 2020/21

Ven de ser publicada a convocatoria de Becas para o curso 2020/21. As solicitudes deberán facerse de xeito telemático. O prazo de solicitude de beca para estudos de bacharelato e FP remata o 1 de outubro de 2020.

Mais información na seguinte ligazón:

Pódese consultar a normativa pola que se regula a convocatoria de becas xerais, para necesidades educativas especiais e o RD que regula os umbrais de renda da unidade familiar na seguinte ligazón:

CICLOS FORMATIVOS 2020/21. ADXUDICACIÓN

Veñen de ser publicadas as listaxes de persoas con prazas adxudicadas a ciclos formativos para o curso 2020/21, que poden ser consultadas na seguinte ligazón:

LIBROS DE TEXTO CURSO 2020/21

Documento coa listaxe de libros de texto para o curso 2020/21

VÍDEO DE ÁNIMO PARA A COMUNIDADE EDUCATIVA

Achegamos vídeo cunha mensaxe de ánimo e agradecemento para a comunidade educativa

PARABÉNS POLO BEN QUE O ESTADES A FACER. DESTO SAÍREMOS REFORZADOS