CAMBIO DE HORARIO IES DE CURTIS

A partir do 8 de xaneiro de 2018 e seguindo instruccións da Xefatura Territorial da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, e para conciliar o transporte de alumnado de Primaria e Secundaria, este centro adiantará 15 minutos o horario pola mañás, quedando da seguinte forma:

Horario mañás : 08-30 h-14:10 h

Tarde dos luns: 16:20 h- 18:00 h

CONVOCATORIA PREMIOS EXTRAORDINARIOS ESO

Xúntase a ORDE do 26 de abril de 2018 pola que se convocan os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2017/18.

O prazo de presentación de solicitudes será dun mes; comezará o día 7 de xuño de 2018 e rematará o día 6 de xullo de 2018.

Requisitos: (Artigo 3)

PLAMBE, E-LBE. CLUB DE LECTURA

.

- Polo que respecta ó PLAMBE, o equipo de biblioteca solicitouno, mediante o oportuno proxecto, por noveno ano consecutivo, para este curso 2017-18: foille condedido novamente, cunha cuantía de 1500 € destinados á adquisición de fondos diversos (libros en formato papel ou dixitais, publicacións periódicas e DVD), tal como se recolle na Orde do 13 de outubro de 2017 (DOG do 24 /10 / 2017).

HORARIO DE TITORÍA DE ATENCIÓN A PAIS/NAIS

ESTE CADRO CONTÉN A HORA DE TITORÍA DE TODO O PROFESORADO, DE TODOS MODOS ANTES DA SÚA VISITA, POR FAVOR, PIDAN CITA.

CONTRATOS PROGRAMA 2017-2018

ESTE CURSO TEMOS CONCEDIDOS DOUS CONTRATOS PROGRAMA

1.- Reforzo,orientación e apoio (PROA). Vai dirixido ao alumnado de 1º e 2º da ESO que precisa un apoio académico fóra do horario lectivo. Leva incluido transporte cando sexa necesario. As clases serán de 14:45 a 15:45 h no 1º turno e de 16:45 a 18:45 h no 2º, as tardes dos martes e mércores ata o 15 de xuño.

4ª XORNADA DA XXV SEMANA CULTURAL

O martes 27 visita o noso IES Juan Antonio Sánchez-Tembleque, da Consellería de Medio Rural, da Xunta de Galicia, para analizar en profundidade a problemática dos incendios, que destrúen o noso patrimonio natural.

CALENDARIO DE AA.EE. DO MES DE MARZO DE 2018

Xuntamos o arquivo das AA.EE do vindeiro mes de marzo.

CAMPUS CIENTÍFICOS DE VERÁN

Publicada a convocatoria de Campus científicos de verán para o ano 2018. Xúntase extracto publicado no BOE.

CALENDARIO DAS AA.EE.DO MES DE FEBREIRO DE 2018

Publicamos o calendario das actividades extraescolares e complementarias de febreiro de 2018.