CONVOCATORIA DO FONDO SOLIDARIO DE TEXTO E AXUDAS DE MATERIAL CURSO 2019/20

Publicada a Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e mater

PROGRAMA FONDO LIBROS 2018/19

Xúntase a listaxe definitiva cos libros de texto para o curso 2018/19 adxudicados a cada alumno/a

CONVOCATORIA BECAS XERAIS CURSO 2018/19

Xúntase o extracto da Resolución da Secretaría de Estado de Educación e Formación Profesional, pola que se convocan bolsas de carácter xeral para o curso académico 2018-2019, para estudantes que cursen estudos post obrigatorios

As solicitudes deberán encherse telemáticamente.

O prazo de presentación de solicitudes empeza o 17 de agosto e remata o 1 de outubro de 2018 para ensinanzas non universitarias e o 15 de outubro de 2019para estudos universitarios.

Na seguinte ligazón pódese atopar toda a información da convocatira e encher e presentar a solicitude

CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO CURSO 18/19

Xúntase o extracto da Resolución da Secretaría de Estado de Educación e Formación Profesional, pola que se convocan axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2018-2019.

O prazo de presentación de solicitudes remata o 27 de setembro de 2018.

FONDO LIBROS E AXUDAS MATERIAL 18/19. LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS

Xúntase a listaxe provisional de solicitudes admitidas no fondo solidario de libros de texto e axuda de material escolar para o curso 2018/19 convocadas pola Orde do 9 de maio de 2018(DOG do 21/05/2018.

A ter en conta sobre a información da listaxe:

3º BOLETÍN TRIMESTRAL CURSO 2017-18

Xuntamos en arquivo o exemplar do 3º Boletín Trimestral do curso 17-18.

CARTA INFORMATIVA ÓS PAIS E NAIS DE FIN DO CURSO 2017-18

Ante a próxima finalización do curso 2017-18 achegámoslles información sobre o calendario previsto para os meses de xuño, xullo e setembro. Os horarios poden estar suxeitos a cambios que estarán publicados no taboleiro do IES habilitado no mes de xullo. Feliz verán!

CARTA INFORMATIVA ÓS PAIS E NAIS DE COMEZO DO CURSO 17-18.

Dirixímonos a todos vostedes para saudalos e lembrarlles aspectos do funcionamento do centro, datas significativas e demáis actividades escolares, extraescolares e complementarias deste novo curso.

INSTALACIÓN DE ABALAR MÓBIL

Desde este curso a Consellería permite instalar nos móbiles dos pais/nais unha aplicación chamada "ABALAR MÓBIL". Esta aplicación permite o acceso ás notas, faltas de clase,etc.

INSTALACIÓN:

• PRIMEIRO BUSCAMOS EN PLAY STORE "ABALARMOBIL" E A INSTALAMOS.
  • PEDIRANNOS UN NÚMERO DE MÓBIL PARA REXISTRARNOS.
  • A ESE MESMO NÚMERO NOS ENVIARÁN UN CÓDIGO DE 9 DÍXITOS.
  • CON ESE CÓDIGO XA PODEMOS FINALIZAR A INSTALACIÓN.

CALQUERA PREGUNTA QUE TEÑAN NON DUBIDEN EN CHAMAR AO CENTRO