“UNHA EXPERIENCIA DE EMPRENDEMENTO NA FP: FUNGAL”

O venres 11 de outubro desenvolveuse no Centro “UNA EXPERIENCIA DE EMPRENDEMENTO NA FP: FUNGAL”, que achegou ao alumnado de ciclos formativos a experiencia de catro alumnos de formación profesional de dous institutos da Coruña fundadores da empresa Fungal.

Ademais, co ánimo de espertar a motivación do alumnado, fíxose unha dinámica de grupos. Para desenvolvela, formáronse equipos de alumnos/as de diferentes ciclos que tiveron que aportar solucións viables, en 15 minutos, a un problema que lles foi plantexado.

As fotos achegadas corresponden á posta en común das ideas dos diferentes grupos expostas polos seus portavoces.

Esta actividade foi coordinada por Serxia Lage, responsable de emprendemento do IES Fernando Wirtz Suárez de A Coruña.