CONCURSO DE RECENSIÓNS EN INGLÉS "ENJOY LOCAL 2023": PERSOAS GAÑADORAS!

O xurado do concurso, tras examinar as recensións admitidas e tras longa deliberación, decidiu declarar persoas gañadoras ex aequo a:

María Lago Díaz, estudante de 1º de CXMA no IES Gregorio Fernández e Diego Losada González, estudante de B1 de inglés na Extensión de Sarria da Escola Oficial de Idiomas de Lugo.

As devanditas persoas recibirán cadanseu vale de compra nun establecemento local por valor de 15 euros e o seu correspondente diploma persoalizado en inglés co comentario do xurado como gañadoras. Recibirán a través do seu profesorado nos próximos días a información sobre a data e lugar da entrega do premio.

Parabéns e moitas grazas a todo o alumnado participante polo excelente nivel dos seus traballos e tamén ao profesorado dinamizador polo seu interese e as súas achegas, moi especialmente ao departamento de inglés do IES Gregorio Fernández e á profesora Isabel Lorigados da nosa Extensión de Sarria.