VOZ NATURA: XOGOS SEN PLÁSTICOS

O tema do proxecto anual, de "VOZ NATURA"para este curso é a eliminación e redución do consumo plásticos buscando outras opcións mais respectuosas co medio ambiente.

Na aulas de 4º Infantil (3 anos),  enfocamos o tema tentando reducir os plásticos e creando xogos novos, libres de plásticos, con materiais de refugallo e  recursos naturais.

Durante este trimestre aproveitámonos dos recursos naturais do outono: follas, landras, castañas, noces, pinaretas, peras, mazás... para facer arte e crear xogos matemáticos relacionados coa metodoloxía ABN.

RECUNCHOS DE OUTONO

REPRODUCIMOS O CADRO: "O OUTONO DE ARCIMBOLDO"

CREANDO BODEGÓNS

CREAMOS CARIÑAS DE OUTONO

XOGOS CON DADOS: TIRAMOS , CONTAMOS E COLOCAMOS O Nº DE NOCES CORRESPONDENTE

ASOCIACIÓN CANTIDADE-GRAFÍA

SERIES LÓXICAS DE DOUS ELEMENTOS

DÍA INTERNACIONAL DA DISCAPACIDADE

Conmemoramos o "DÍA INTERNACIONAL DA DISCAPACIDADE" con todos os coles de Vilalba, nun pequeno acto que tivo lugar no "Insua Bermúdez".

CONTACONTOS: "DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO"

Para conmemorar o "DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO", veu a visitarnos a compañía "Trinke Trinke" co contacontos "Os ratos e ratiñas de Lonxedetodo aprenden a querer", a través do cal se fomentan os vínculos afectivos, o respecto e as relacións cos demais.

EDUCANDO NA IGUALDADE

Como xa sabedes, esta semana, desenvolveuse no cole o programa "EDUCAR EN IGUALDADE" organizado pola ANPA.

Agradecer a ANPA esta inicitiva e tamén a Elena e Coral (do centro terapéutico "MONDO"), que foron as profesionais encargadas de impartilo.

PROGRAMA "EDUCAR EN IGUALDADE"

A ANPA da nosa escola organizou, para esta semana, o programa "EDUCAR EN IGUALDADE".

O luns deu comezo este programa nas nosas aulas, coa posta en práctica de diferentes talleres e actividades, adaptadas ás idades das nosas nenas e nenos.

O xoves 21 de novembro, ás 20:30, na Casa da Cultura de Vilalba as familias tedes unha charla para fomentar dende o entorno familiar a coeducación: "EDUCAR EN IGUALDADE DENDE A FAMILIA".

MAGOSTO 2019

Onte nin o frío nin a choiva impediunos celebrar a festa por excelencia do outono, o MAGOSTO.

Unhas castañas quentiñas e un pouco de baile...o necesario para desfrutar todos xunt@s.

A POMBA DA PAZ

No mes de maio celebrouse, no Carballiño, o "XXXIII ENCONTRO GALEGO-PORTUGUÉS DE EDUCADORES E EDUCADORAS POLA PAZ"Na súa clausura, soltaron unha pomba que viaxaría por diferentes centros escolares de Galicia.

Fai uns días, a pomba viaxeira, chegou a nosa escola. No seu camiño, seguirá visitando outras escolas, outros nenos e nenas, levando a PAZ.

VOZ NATURA - CURSO 19/20

A nosa escola, leva 22 anos participando no programa "VOZ NATURA".

Neste curso, a temática que nos propoñen é construír un futuro sen plásticos realizando actividades orientadas a reducir a produción e consumo de plásticos, buscando alternativas máis sostibles e respectuosas co medio ambiente.

Comezamos!!!!

ACTUACIÓNS DE SAMAÍN 2019

CONTO: "QUE MEDO!"

"ZOMBIS TENEBROSOS"- 4º INFANTIL

"SAMAÍN-UXÍA LAMBONA"- 5º INFANTIL

"NO TENGO MIEDO"- 6º INFANTIL

"CORRE CORRE, CABACIÑA"

FESTA DO SAMAÍN 2019

O mércores, festexamos o "SAMAÍN" no cole. Unha festa con contos de medo e actuacións terroríficas.

A bruxa Mercedes, contounos o conto: "QUE MEDO!"

Os nenos e nenas de 4º Infantil (3 anos), bailaron "ZOMBIS TENEBROSOS".

Os de 5º Infantil (4 anos), cantaron e bailaron "SAMAÍN".

E os de 6º Infantil (5 anos), "NO TENGO MIEDO".

E para rematar...toda a escola cantou as cancións que ensaiaron con teacher Fidelina: "THE TREE LITTLE PUMPKINS", "THE HALLOWEEN CHANT"e "IT'S AUTUMN".

Tampouco faltaron as cancións de samaín preferidas polos nosos nenos e nenas: "LOS ESQUELETOS" e "CORRE CORRE, CABACIÑA".