ADORNO DE NADAL

As guirnaldas na ÁRBORE DE NADAL da Praza da Constitución lucen así de fermosas.

TRINKE-TRINKE

A compañía de teatro TRINKE-TRINKE da man da mesmiña actriz ISABEL RISCO, no DÍA DA DIVERSIDADE interpretounos unhos divertidos contos onde se fala das profesións dun papá e das diferentes familias.

De novo o noso agradecemento a ANPA por achegar a nosa escola un NOVEMBRO repleto de actividades culturais variadas.

DÍA DA DIVERSIDADE

O día 3 de decembro conmemórase o DÍA DA DIVERSIDADE e dende o departamento de orientación do CEIP INSUA BERMÚDEZ e en colaboración con todos os coles de Vilalba e arredores se quixo homenaxear este día cunha fermosa  canción.

Esperamos que vos guste!!!

SUPERPODERES

Dentro do programa EDUCAR POLA IGUALDADE organizado dende a ANPA. Saímos ao auditorio a ver un espectáculo de danza baseado nos SUPERPODERES que ten o ballet e que así nos trasmite.

MOITAS GRAZAS POLA ACTIVIDADE!!!.

IRIÑA BAILARINA

Dentro do programa de EDUCAR EN IGUALDADE promovido pola ANPA, a compañía teatral Ghazafelhos representaron o fermoso conto de IRIÑA BAILARINA. Rimos, bailamos, cantamos e disfrutamos  moito desta sesión de teatro.

EDUCACIÓN PARA IGUALDADE

Durante o mes de novembro a ANPA terceiro ano consecutivo promove un programa de EDUCAR EN IGUALDADE que inclúe diferentes e importantes actividades.

NOVAS MOCHILAS PARA O PRÉSTAMO DE LIBROS.

MAGOSTO 2021

O día de San Martiño festexamos o MAGOSTO  na escola. Tivemos a sorte de contar co espectáculo Brinca vai!, de Paco Nogueiras. Grazas á ANPA por traernos esta actuación para amenizar o noso Magosto.

VÍDEOS DO CONCERTO

MAGOSTO

O XOVES, 11 DE NOVEMBRO, FESTEXAREMOS O MAGOSTO E PARA ISO CONTAREMOS COA ACTUACIÓN ESTELAR DO GRAN PACO NOGUEIRAS.

O NOSO INMENSO AGRADADECEMENTO A ANPA POLO BO FACER E POR ACHEGAR A NOSA ESCOLA TANTA FELICIDADE A TRAVÉS DA CULTURA: MÚSICA, TEATRO,...

CENTRO ADMITIDO NOS CONTRATOS-PROGRAMA INCLÚE

A nosa escola foi admitida nos Contratos-Programa Inclúe, da Consellería de Educación, para fomentar a inclusión no centro.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR- CENSO ELECTORAL DE NAIS E PAIS

Seguindo o calendario electoral, para as eleccións ao Consello Escolar , publicamos o censo de nais e pais desta Escola.