LAGOA DE COSPEITO

Onte, todo o cole saímos de excursión a visitar a lagoa de Cospeito. Cando chegamos, o alcalde explicounos as principais características da contorna mentres que observabamos a fermosa paisaxe. A continuación, demos un paseo, merendamos e para finalizar a xornada, a profe Merce contounos a lenda da lagoa.Foi un día xenial!

BROCHETAS E ZUMBA

BROCHETAS DE FROITA E ZUMBA

PREME NA IMAXE E PODERÁS OBSERVAR UN VÍDEO DAS ACTIVIDADES REALIZADAS O PASADO VENRES NA ESCOLA!

MENÚ COMEDOR- MAIO 2024

LISTA ADMITIDOS/AS CURSO 2024-2025

Unha vez rematado o prazo de presentación de solicitudes de admisión, para o vindeiro curso escolar 24-25, informamos que todo o alumnado que solicitou praza neste centro foi admitido

listaxe de admitidos e admitidas pode consultarse no taboleiro de anuncios,  situado no interior do edificio escolar.

Lembramos quedo 20 ao 30 de xuño, as familias deberán pasar polo centro para a formalización de matrícula.

DÍA DO LIBRO 2024

No "Día do Libro" recibimos a visita da escritora vilalbesa,María Xosé Lamas.

Ademais, seguindo a tradición nesta data,cada neno e nena recibiu un libro(dos fondos da nosa biblioteca) e unha rosa.

AURORA CONDUTORA E DRAGONCÍN CANTARÍN

Hoxe tivemos o pracer de ter connosco á autora do libro "Aurora condutora e Dragoncín cantarín"; un conto inclusivo que anima aos nenos a non renderse e loitar polos seus soños. A actividade rematou cunha canción que todos cantamos e bailamos. Grazas Susana por facérnolo pasar tan ben.

NUTRICOLES

VISITA Á BIBLIOTECA

Onte desfrutamos dunha xornada na biblioteca municipal de Vilalba.Primeiro,Atenea, a bibliotecaria, explicounos o funcionamento da biblio e o empréstito.Despois, unha moura que vive na charca do Alligal contounos a historia dunha cabra que foi curada das súas enfermidades grazas ás propiedades curativas e ao poder milagroso das augas da charca.

FINAL DO SEGUNDO TRIMESTRE

Á caza dos ovos de Pascua!

O último día de clase chegou o coello de Pascua para agochar polo patio un montón de ovos de chocolate! Os alumnos tiveron que buscalos e posteriormente gardáronos nunhas galiñas de papel que eles mesmos decoraron. Pasámolo xenial!

Podedes ver tamén algunhas das portadas dos traballiños do segundo trimestre así como as bolsas nas que se gardaron.

DÍA MUNDIAL DE CONCIENCIACIÓN SOBRE O AUTISMO

Hoxe 2 de abril, conmemoramos o Día Mundial de Concienciación sobre o AUTISMO;este ano baixo o lema "Autismo cerca de ti". Para iso, todo o alumnado e profesorado da escola, fotografiámonos diante dun mural que fixemos entre todos previamente. Este ano como novidade sumámonos á iniciativa #lightitupblue# no que a nosa escola quedou no número 320 no ranking mundial polo alumeado do edificio. Quedou precioso!