Complementarias

O CAMIÑO NORTE PASA POR VILALBA

O mércores pasado todo o cole fixo un treito do Camiño Norte dende a rúa Porta de Cima ata a ponte do río Magdalenano km 118. Finalmente tomamos o tentempé no muíño do Rañego para rematar a nosa andaina no cole.  Visitamos o albergue da Pedreiras, encantóunos, onde nos selaron a credencial, a tenda de alimentación Prestes que nos selaron e nos agasallaron cun paraugas de chocolate. Pasamos por diante da Torre dos Andrade, da igrexa Parroquial de Vilalba e empredimos de novo o camiño ata o noso destiño.

os nen@s de tres anos.

os nen@s de catro anos.

Os nen@s de cinco anos.

O PASEO DOS CONDES

Os nenos de 4 e 5 anos tivemos a oportunidade de disfrutar do encanto do Paseo dos Condes e de recoller follas para diferentes actividades que se van realizar no cole.

PINTURA CASEIRA 3D

Queredes pasar un anaco divertido e creativo esta fin de semana??? Pois aquí vai unha proposta...

PINTURA 3D OU CON VOLUME

RECURSOS EDUCATIVOS DE //AFUNDACIÓN

Dende //Afundación, da Obra Social Abanca, puxeron en marcha o programa AfundaciónNaCasa con multitude de recursos educativos como experimentos, receitas, arte... para este período de confinamento.

Deixámosvos estes dous experimentos para pasar un rato en familia durante a fin de semana.

"EXPERIMENTO EFECTO MARANGONI"

"EXPERIMENTO CHOIVA"

SAÍDA AO "AQUARIUM FINISTERRAE" (5º INFANTIL)

Os nenos e nenas de 5º Infantil (4 anos), con motivo do comezo dun novo proxecto adicado ao "MaR" visitaron, esta semana, o "AqUaRiUm FiNiStErrAe" da Coruña (recoñecido como o 4º mellor acuario de España).

SAÍDA AO PLANETARIO (6º INFANTIL)

O alumnado de 6º Infantil (5 anos), traballou durante o 1º trimestre un proxecto adicado ao "SISTEMA SOLAR" .

Como actividade final do proxecto,  o pasado xoves 9 de xaneiro, visitaron o PLANETARIO da Coruña.

CONTACONTOS: "DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO"

Para conmemorar o "DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO", veu a visitarnos a compañía "Trinke Trinke" co contacontos "Os ratos e ratiñas de Lonxedetodo aprenden a querer", a través do cal se fomentan os vínculos afectivos, o respecto e as relacións cos demais.

CONCERTO DE PABLO DÍAZ

O martes tivemos a sorte de asistir, na biblioteca municipal, a un concerto do músico e cantante Pablo Díaz ( autor de 4 traballos discográficos adicados ao mundo infantil: "TIC, TAC", "TOC, TOC", "XENTE MIÚDA, MOITA FARTURA" e "TIC, TAC, TOC".

Saída a Avifauna

Este luns os nenos e nenas de 3 anos fixeron unha visita a Avifauna para coñecer distintos tipos de paxaros. Desfrutaron moito desta experiencia.

Para ver mais fotos da saída preme aquí.

LETRAS GALEGAS 2019

Esta semana por mor das letras galegas, andamos a celebrar moitas actividades:

Contamos ca visita da poetisa Vilalbesa, Pilar Maseda. Moitas grazas, gustounos moitísimo esta historia!!

Os nenos e nenas de tres anos, visitamos a clase de 3 anos do Insua  Bermúdez para recitarlles un poema de Antón Fraguas.

E os nenos de 4 e 5 anos participaron na  xa tradicional, X Carreira Popular escolar das Letras Galegas do Concello de Vilalba.