ANPA

CHOCOLATE CON CHURROS

Para despedir o trimestre cun doce sabor de boca, a ANPA do noso cole costeou un esquísito CHOCOLATE CON CHURROS.

MIRADE AS FOTOS DA GUSTO VELOS!!!.

NADAL 2021

IRIÑA BAILARINA

Dentro do programa de EDUCAR EN IGUALDADE promovido pola ANPA, a compañía teatral Ghazafelhos representaron o fermoso conto de IRIÑA BAILARINA. Rimos, bailamos, cantamos e disfrutamos  moito desta sesión de teatro.

EDUCACIÓN PARA IGUALDADE

Durante o mes de novembro a ANPA terceiro ano consecutivo promove un programa de EDUCAR EN IGUALDADE que inclúe diferentes e importantes actividades.

NOVAS MOCHILAS PARA O PRÉSTAMO DE LIBROS.

MAGOSTO 2021

O día de San Martiño festexamos o MAGOSTO  na escola. Tivemos a sorte de contar co espectáculo Brinca vai!, de Paco Nogueiras. Grazas á ANPA por traernos esta actuación para amenizar o noso Magosto.

VÍDEOS DO CONCERTO

OBRADOIROS DE IGUALDADE

Durante esta semana nos diferentes cursos leváronse a cabo, polas chicas de MONDO, unhos obradoiros sobre a IGUALDADE E COEDUCACIÓN. O noso agradecemento a ANPA pola súa colaboración e traballo nesta actividade.

NEN@S DE TRES ANOS

NEN@S DE CATRO ANOS

NEN@S DE CINCO ANOS

EDUCANDO NA IGUALDADE

Como xa sabedes, esta semana, desenvolveuse no cole o programa "EDUCAR EN IGUALDADE" organizado pola ANPA.

Agradecer a ANPA esta inicitiva e tamén a Elena e Coral (do centro terapéutico "MONDO"), que foron as profesionais encargadas de impartilo.

PROGRAMA "EDUCAR EN IGUALDADE"

A ANPA da nosa escola organizou, para esta semana, o programa "EDUCAR EN IGUALDADE".

O luns deu comezo este programa nas nosas aulas, coa posta en práctica de diferentes talleres e actividades, adaptadas ás idades das nosas nenas e nenos.

O xoves 21 de novembro, ás 20:30, na Casa da Cultura de Vilalba as familias tedes unha charla para fomentar dende o entorno familiar a coeducación: "EDUCAR EN IGUALDADE DENDE A FAMILIA".

PACO NOGUEIRAS E O SEU ESPECTÁCULO BRINCA VAI!!

Dende a Directiva da ANPA da EEI de Vilalba queremos convidarvos á actuación do músico e actor Paco Nogueiras, que traerá o seu espectáculo do

Brinca Vai!! De aquí  a acolá.

Terá lugar o sábado 6 de abril ás 17:00 horas, no salón do Centro Cultural Recreativo (ao carón do Concello)

A ANPA  facilita un formulario de  Inscripción  para os socios interesados, e por motivo de espazo agradécese que acudan como máximo dous adultos con cada nen@. A fin dunha mellor organización, pregamos que vos anotedes como DATA LÍMITE o venres, 5 de ABRIL.

MEMBROS DA ANPA:

PRESIDENTA: Tania Freire Ginzo.
VICEPRESIDENTE Baruk Dominguez Grandío
SECRETARÍA: Sonia Verdes Gil.
TESOREIRA: Yésica Otero Montes.
VOCAIS:

Margarita Novo Gayoso

Roberto Méndez Rivas

Vanesa Teijeiro Camba

Estefanía Funcasta Filgueiras

(representante do Consello Escolar).

* EMAIL: anpaeeivilalba@gmail.com

(Usar este enderezo para facer preguntas, achegas...)