DÍA MUNDIAL DA CONCIENCIACIÓN SOBRE O AUTISMO (2 DE ABRIL)

No DÍA MUNDIAL DA CONCIENCIACIÓN SOBRE O AUTISMO (2 ABRIL) a nosa escola apoia a campaña da Confederación de Autismo de España: "PODO APRENDER. PODO TRABALLAR".

O obxectivo é amosar que cada persoa é diferente e ten unhas determinadas fortalezas e cualidades, que a sociedade pode e debe fomentar para ser cada vez máis respectuosa coa diversidade.

NOVA PROPOSTA DO EQUIPO DE NEAE

O equipo que atende o alumnado de NEAE (Necesidades Específicas de Apoio Educativo) elaborou unha nova proposta de actividades e recursos.

Para acceder picade na proposta correspondente:

- Nova proposta de actividades PT.

- Nova proposta de actividades AL.

FELIZ DÍA DO LIBRO!

Hoxe, 23 de abril, conmemórase o "DÍA DO LIBRO"Para celebralo dun xeito especial, o Equipo de Orientación, preparou estes vídeo-contos.

"UN BECHO ESTRAÑO"

"A RATIÑA PRESUMIDA"

PROPOSTA DE ACTIVIDADES DO EQUIPO DE NEAE

O equipo de NEAE (Necesidades Específicas de Apoio Educativo); formado polas mestras de AL (Audición e Linguaxe), PT (Pegagoxía  Terapéutica) e a orientadora, achega os seguintes documentos con actividades e recursos. Para acceder a eles, tan só hai que clicar na proposta correspondente:

- Proposta de actividades PT.

- Proposta de actividades AL.