Escolares

MÚSICA MIÚDA

O pasado xoves tivemos o pracer de poder disfrutar da actuacóín de "Música miúda";un grupo que nos achega versións adaptadas de contos clásicos cun toque musical.Grazas por facérnolo pasar tan ben!

obradoiro de cociña

E por fin chegou un dos días máis esperados do ano,o SAMAÍN! Os nenos e nenas tiñan o cole terroríficamente decorado coas súas manualidades.

O día da celebración comezou cun obradoiro de cociña no que poidemos degustar arañas,momias, morcegos e monstros boísimos.A continuación, fixemos un obradoiro de maquillaxe para ir ben guapos e guapas a desfrutar do conto " A estraña visita";interpretado por algúns dos profes.A festa rematou coa interpretación de cancións e bailes en inglés. Pasámolo de medo!

obradoiro de maquillaxe

contacontos e baile

decoración Samaín

SAMAÍN 2023

Recollemos neste vídeo un pequeno resumo da nosa festa de SAMAÍN: maquillaxes monstrosas, merendas terroríficas, contacontos "A estraña visita" e moito baile e cancións en inglés.

ANDAINA POLAS ENFERMIDADES MITROCONDRIAIS

O alumnado e profesorado da escola, fixemos onte unha andaina polo entorno do cole para conmemorar a semana das enfermidades mitocondriais e darlle visibilidade a dita enfermidade minoritaria.

CONCERTO DIDÁCTICO DE ESMUVI

Os alumnos e alumnas de e acudiron o pasado venres a un concerto didáctico de ESMUVI no Auditorio Municipal de Vilalba.

Grazas por facérnolo pasar tan ben!

DECORAMOS O NOSO MURAL PRINCIPAL

Os nenos de 5º e 6º pintaron as súas cariñas para decorar o mural principal. Así de bonito quedou!!

REVISTA ESCOLAR: "A CARRILANA DAS NOVAS". CURSO 22-23

Aquí tedes unha nova edición da revista "A CARRILANA DAS NOVAS". Nela, atoparedes un resumo dos proxectos, obradoiros, saídas e demais actividades realizadas neste curso 22-23.