xogo
Mellora da competencia matemática a través xogo: rompecabezas tipo Tangram
En tantos meses de curso escolar sempre hai tempo para aproximarse á materia dun xeito máis ameno e lúdico… sen deixar de traballar as competencias que marcan o rumbo do proceso de ensinanza-aprendizaxe!
Este ano aproveitamos algunhas sesións para empregar un material manipulativo que ofrece moitas posibilidades: os rompecabezas tipo Tangram. Son útiles para traballar conceptos de xeometría e desenvolver a lóxica e o sentido da orientación, que con frecuencia están relacionadas coa resolución de problemas.
Alumnado de 2º e 4º en plena tarefa.
O alumnado de Secundaria esprimiu os miolos con varias versións destes rompecabezas de distintas dificultades que supuxeron nalgúns casos un auténtico reto!
Carla (4ºESO) feliz tras resolver un puzzle xeométrico.
- blogue de carla.iglesias
- APIs de Blogue
Mellora da competencia matemática a través xogo: Kenken
Ao longo do curso houbo momentos de traballo moi intenso e outros nos que o almanaque nos permitiu aproximarnos ás matemáticas dun xeito máis lúdico.
Unha das actividades que desenvolvimos en varias sesións ao longo destes meses é a resolución de Kenken: trátase dun pasatempo matemático semellante ao sudoku no cal deben empregarse operacións matemáticas para atopar o lugar de cada número no taboleiro.
Este pasatempo creouno un profesor de matemáticas xaponés, Tetsuya Miyamoto, en 2004 coa intención de mellorar as habilidades matemáticas e lóxicas do seu alumnado. Ademais de favorecer o razonamento e o cálculo, é un recurso atractivo e un desafío que se adapta facilmente ao nivel de cada estudante: dende os máis pequenos de malla 3x3 ata os maiores de malla 9x9, só con sumas ou coas catro operacións básicas (suma, resta, multiplicación e división), sempre hai un Kenken axeitado para cada persoa.
- blogue de carla.iglesias
- APIs de Blogue