Polos Creativos

Coellos en Infantil!!

O alumnado de Ed.Infantil xa ten os seus xogos reciclados: coellos de Pascua!!

O alumnado de 3ºESO Ed.Dixital desexou o coello coa colaboraicón da profesora Yesica Meno e cortaron as maquetas de coellos coa cortadora láser.

O alumnado de Ed.Infantil decorou as súas pezas xerando coelliños moi especiais e únicos.

Stop motion en Cultura Clásica

O alumnado de Cultura Clásica de 3º ESO, que cursa esta materia dentro dunha sección bilingüe, estivo realizando no 3º trimestre do curso 2022-23 un vídeo stop motion para recrear o mito de Atalanta.

Na gravación deste vídeo fíxose uso do material dispoñible en polos creativos, do cal empregáronse dúas tabletas, dous trípodes e un micrófono bidireccional.

Co fin de recrear este relato mitolóxico, o alumnado preparou unhas figuras de papel, as cales foron usadas para simular o movemento dos personaxes mediante a toma de varias fotografías sobre un fondo croma, que logo foi substituído con imaxes do mundo clásico grego.

O vídeo que resultou deste traballo pódese visualizar nos documentos adxuntos.

Obradoiro de stopmotion

Queres aprender a elaborar un vídeo empregando a técnica "stopmotion"?

Ao abeiro do Proxecto Polos Creativos organizamos un obradoiro o vindeiro xoves 16 de marzo, de 16:30h a 18:30h, para aprender a confeccionar este tipo de vídeos. Será unha actividade de familia onde se traballará por parellas.

PRAZAS ESGOTADAS

Animádevos a participar en familia!!!

(PRAZAS LIMITADAS: Máximo 12 parellas e non é preciso traer material.)

Stop Motion Studio for iOS - What is a stop motion movie?

Día Internacional da Educación

24 de xaneiro, Día Internacional da Educación

O alumando de 1º ESO Proxecto Competencial está a traballar sobre o ODS 10 Redución das desigualdades.

Obradoiro de madeira

O alumnado de 1ºESO, dentro dos proxectos incluídos dentro de Polos Creativos, elaborou un panel interactivo no patio inferior do edificio de Ed.Infantil. O alumnado pode experimentar os distintos materiais e sons co mesmo.

Ademais o alumnado de Tecnoloxía e Dixitalización preparou pezas de madeira para que xogue todo o alumnado de Ed.Infantil.