Mensaxe de erro

Notice: Undefined offset: 1 en counter_get_browser() (liña 70 de /srv/www/drupal7/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).

A FP Básica visita AMBAR

O MARTES 28 DE XANEIRO DE 2020 o alumnado de 2º FPB dos tres grupos participaron nunha actividade con AMBAR, Asociación de persoas con diversidade funcional, que ten a súa sede en Frións ( Ribeira).
Ao longo da mañá, 18 alumnos/as de 2º FPB estiveron traballando e coñecendo o traballo que se realiza en AMBAR coas persoas con diversidade funcional e participaron activamente en dous obradoiros:

• Ornamentación e deseño gráfico.
  • Estimulación cognitiva e motriz.

As rapazas e rapces pasaron unha mañá moi especial e puideron coñecer de primeira man o traballo que se fai diariamente en AMBAR, así como a importancia da integración e socialización das persoas con diversidade.