Entroido

ENTROIDO 2023

ENTROIDO ESCOLAR 2022

O venres 25 de febreiro festexamos na nosa escola o Entroido. Outro ano máis o lema foi: "disfrace libre". E cada quen elixiu ser a persoaxe  que máis lle gustase: animais salvaxes, superheroes, soldados e guerreiros, fadas e princesas entre outros, todos coloridos e divertidos. Viva a diversidade!

Preme aquí para acceder a nosa galería de fotos

ENTROIDO 19/20

Despois de moitos preparativos chegou a semana do Entroido, comezamos o xoves de comadres disfrazándonos do que máis nos gustara, algúns despistáronse tanto que ata non quitaron o pixama. Houbo moita variedade de disfraces: princesas, animadoras, animais salvaxes, super heroes....

Pero seguimos o venres celebrando o noso día grande de Entroido, tiñamos preparado o noso gran disfrace de Tikis, moi elaborado xa que lles levou moitas horas realizalo. A verdade que despois de tanto esforzo, quedaron espectaculares. Comezamos a tarde do venres saindo en comparsa polas rúas de Rubiá para rematar a nosa festa no patio do colexio cunha gran merenda, todo esto acompañado de música e os nosos Tótems, os cales reflectían as nosas máscaras dos Tikis.

VELAQUÍ UN RECORTE DE PRENSA ONDE SAIMOS EN PORTADA:

Los colegios de la Comarca de Valdeorras y alrededores tuvieron su día grande, desde primera hora de la mañana los pequeños desfilaron por los pasillos y patios de los diferentes centros educativos.

En el Colegio Virxe do Camiño de Rubiá se disfrazaron este año como personajes de una tribu, y así recorrieron las diferentes calles del casco urbano.

Alumnos del CEIP Virxe de Camiño de Rubiá en las instalaciones del centro

ENTROIDO 2019