Educación-Paisaxe-Sustentabilidade

SAÍDA Á CONTORNA NATURAL: Obradoiro de ornitoloxía

O pasado mércores 27 de outubro, levouse a cabo unha actividade complementaria. Consistiu nunha breve saída á contorna próxima para levar a cabo un obradoiro de ornitoloxía, impartido por Alberto e Goyo. Experto na ciencia das aves e garda forestal acompañaron e ensinaron a todo o alumnado do noso centro, a importancia da conservación da natureza neste enclave tan especial como é o Parque Natural da Serra da Enciña da Lastra.

Deste xeito, despois dunha charla sobre os diversos tipos de aves que podemos atopar segundo en que hábitats nos atopemos, así como a súa clasificación, o obxectivo centrouse en entender a razón do rexistro das aves. Para iso, é fundamental poder capturar algunhas especies con sumo coidado, e esta acción só pode ser levada a cabo por persoal autorizado, competente e experto na materia. A observación fundamental basearase na medición de patas, ás e tamén na súa plumaxe. Sen esquecer a comprobación pertinente do estado de saúde do animai. Despois procédese o anelamento da ave. Para isto e todo o anterior, deberanse empregar ferramentas e estratexias axeitadas.

Os paxaros, como todo ser vivo, debe ser tratado con todo o respecto que merece, pois todos forman parte dun ecosistema que debemos procurar manter evitando accións lesivas para o mesmo. Todo o alumnado puido asistir in situ, na realización completa deste proceso de captura, observación, identificación, medición, rexistro dos datos e anelamento de dúas especias moi comúns na nosa zona: un paporrubio e un merlo. Gozando así moito desta experiencia.

Máis info e fotos nos blogs das aulas

ACCESIT PREMIO PLAN PROXECTA 19_20

SAÍDA A CONTORNA