Aula Vermella

Grupo-aula mixta de 4º, 5º e 6º de E. Primaria.

FPInnova2023

VISITA IES MARTAGUISELA - O BARCO 1/2/2023

OBRADOIRO MULLERES CIENTÍFICAS

Ver fotos no blog da aula vermella

O vindeiro luns 8 de novembro impartirase un obradoiro sobre dúas mulleres científicas relevantes na historia do noso país: Ánxeles Alvariño (1916-2005), precursora na investigación oceanográfica mundial. E Isabel Zendal (s. XIX), considerada pola OMS como a primeira enfermeira en misión internacional. Ambas con raíces galegas, contribuíron notablemente á investigación e á ciencia.

Este obradoiro, dirixido neste caso ao alumnado de 5º e de 6º de primaria do noso centro, levarase a cabo por cortesía da Secretaría Xeral de Política Lingüística da Consellería de Cultura, Educación e Universidade.

HORARIOS ESPELLO

Os horarios espello tamén se poden consultar tanto nos blogs das aulas correspondentes, como na aula virtual. Premendo sobre cada sesión ou materia, poderase acceder directamente á sala persoal do mestre que a imparte. Tamen nos blogs poderedes atopar sinxelas instrucións para conectarse por videochamada na plataforma webex.

AULA AZUL. HORARIO ESPELLO PARA TERCEIRO DE PRIMARIA

CIENCIAS DA NATUREZA

PLÁSTICA

LENGUA CASTELLANA

AQUÍ TEDES AS LIGAZÓNS DAS SALAS WEBEX DOS MESTRES E MESTRAS NO CASO DE CONTACTAR DIRECTAMENTE CANDO TEÑADES REUNIÓN DE TITORÍA OU SESIÓNS ESPECÍFICAS NO CASO DE ALUMNADO CON NEE:

PARA O ALUMNADO CON NEE:
  • SALA PERSOAL DO MESTRE RUBÉN (AUDICIÓN E LINGUAXE: PREME AQUÍ
  • SALA PERSOAL DA MESTRA NIEVES (PEDAGOXÍA TERAPÉUTICA): PREME AQUÍ

PARA O ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL:

Para realizar unha videoconferencia por Webex, non é obrigatorio instalar a aplicación. De todos xeitos quen desexe instalar a app (webex meetings) pode facelo dende a seguinte ligazón: https://www.webex.com/downloads.html

A AULA MISTERIOSA DE 3º E 4º. CELEBRACIÓN DO DÍA DO LIBRO.

Hoxe é o día do libro, e que mellor maneira de celebralo que creando un conto entre todos.

A actividade consistía en inventar unha historia, así que os nenos e nenas de 3º e 4º de E.P. puxéronse mans á obra!.

O titor Miguel comezaba unha historia e un alumno/a tiña que seguila, e así sucesivamente ata que todos inventaban un anaquiño do conto.

Finalmente seleccionamos unhas imaxes acordes ca historia e creamos un video-conto.

Aquí vos deixo o resultado, espero que vos guste!

DIA DO MEDIO AMBIENTE 19/20

E chegou o día mundial do medio ambiente!
Os nenos e nenas de 3º e 4º de E.P., xunto co seu titor Miguel, traballaron arreo esta semana para converterse en rapeiros por un día, concretamente polo día do medio ambiente. E vaia se o conseguiron!
A través dunha canción, rapeada por eles mesmos, dannos uns consellos para concenciarnos da importancia de coidar o medio ambiente.
Aquí tedes o resultado, esperamos que vos guste!
RAP POLO MEDIO AMBIENTE

Mirade que guapos se puxeron:

E vaia canción mais molonaaaaaaaa.....

RAP POLO MEDIO AMBIENTE

Os nenos e nenas de 3º e 4º, xunto co seu titor Miguel, traballaron arreo esta semana para converterse en RAPEIROS por un día, concretamente poldía do medio ambiente. E vaia se o conseguiron! A través dunha canción, rapeada por eles mesmos, dannos uns consellos para concienciarnos da importancia de coidar o medio ambiente. Aquí tedes o resultado!

CORRECCIÓN TAREFAS LINGUA CASTELÁ E LINGUA GALEGA DE 3º-4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Bo día, déixovos as correccións das tarefas de LINGUA GALEGA E LINGUA CASTELÁ para correxir na casa. un saúdo.

EXERCICIOS DE LINGUA GALEGA E LINGUA CASTELÁ

Bo día a todos e todas, déixovos unhas actividades de Lingua Galega e Castelá cunhas breves explicacións. Con estas actividades damos por finalizado o tema. Un saúdo.

No apartado de ditongos e hiatos, os alumnos de 4º podedes visualizar este video donde explica as normas de acentuación:

SOLUCIÓNS DAS FICHAS DE REPASO DE CIENCIAS SOCIAIS DE 3º- 4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Bo día, déixovos as solucións da ficha de repaso de C. SOCIAIS do Tema 4.

Distribuir contido (C01 _th3me_)