FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO ESCOLAR 2022/23

DESTINATARIOS:

• Fondo solidario de libros de texto: alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de EP e en 1º, 2º, 3º e 4º da ESO.
  • Axudas para adquirir libros de texto: alumnado matriculado en 1º e 2º de EP e en educación especial (EE).
  • Axudas para adquirir material escolar: alumnado matriculado en EP.
  • O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxeito educación dixital (EDIXGAL) no curso 2022/23 eatán excluídos da partcipación no fondo solidario de libros de texto e da axuda para adquirir libros de texto. Non obatante, poderán solicitar a axuda para adquirir material escolar.

FORMA DE PRESENTACIÓN:

• Ademais da presentación presencial no centro, igual que no curso anterior, os cidadáns poderán realizar a solicitude accedendo á aplicación Fondolibros
  • Prazo de presentación: ata o 22 de xuño de 2022
  • Mais info: http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

Achéganse os anexos para cubrir nos PDF adxuntos.

anexoI_fondo_libros.pdf1.54 MB
anexoII.pdf990.25 KB