23 DE ABRIL DÍA DO LIBRO

Aínda que temos unhas condicións excepcionais, os rapaces seguen a traballar nas súas casas, esta vez tratábase do Día do Libro. Fixeron diferentes actividades segundo o ciclo o que pertencían:

EDUCACIÓN INFANTIL:

A actividade consistía en escoller o seu conto preferido ou o personaxe protagonista e disfrazarse para tratar de imitar o máis posíbel a portada ou escena que se elixa.

PRIMEIRO E SEGUNDO:

A xogar cos contos en casa, xogaron a dicir un trabalinguas sen fallar, tiñan que recitar un trabalinguas e gravalo en vídeo.

TERCEIRO E CUARTO:

A actividade consistía en inventar unha historia, así que os nenos e nenas de 3º e 4º de E.P. puxéronse mans á obra!.

O titor Miguel comezaba unha historia e un alumno/a tiña que seguila, e así sucesivamente ata que todos inventaban un anaquiño do conto.

Finalmente seleccionaron unhas imaxes acordes ca historia e crearon un vídeo-conto.

QUINTO E SEXTO:

A actividade consiste na gravación de vídeos ou audios contando un conto ou relato pequeno.

Ademais fixeron outra actividade o visionado de un corto e a continuación realizaron unha ficha.

Os humoristas galegos e o #díadolibro – Brétemas

FELIZ DÍA DO LIBRO 2020