SEMANA DA PRENSA 19/20

Do 9 ao 13 de marzo conmemoramos a semana da prensa. Cada clase traballou de forma diferente cos xornais e coa variada información que saiu ao longo destes días.

Os de infantil comezaron cunha provocación na que as normas foron: respectar aos compañeiros, e xogar cos materiais presentados. Previamente miraron, observaron e deron renda solta á súa imaxinación, para logo xogar e transformar libremente a través dunha instalación artística con papeis de xornais e outros de diversas cores. Asemade, estes dias na asemblea falaron sobre a prensa, para que serve, como é, miraron algunhas seccións. O que mais lle gustou foron as seccións de deportes e a do tempo.

Os alumnos de primeiro e segundo empregraron unha técnica diferente, o collage. Recortaron palabras e letras dos xornais para facer con elas unha noticia de actualidade. Por outra banda, os nosos alumnos máis maiores investigaron sobre as noticias, buscando a que máis lle chamou a atención, e despois traballabaron sobre ela desmenuzando o seu contido.