Escornabot na biblioteca

E chegaron os Escornabots á biblioteca. Aquí temos un titorial de montaxe feito pola coordinadora en colaboración co resto do profesorado e alumnado.

Charla sobre reciclaxe e xestión de resíduos nos fogares

Neste curso estivemos levando a cabo un proxecto de reciclaxe no cal o noso alumnado investigou e elaborou diferentes materiais. Para trasladar toda esta información á poboación en xeral temos previsto unha charla que será impartida polo alumnado no salón de actos do concello.

Nela trataranse temas como:

- Que facer co lixo que se xenera nos fogares.

- Que debemos botar en cada contedor.

- Que se fai co lixo dos diferentes contedores.

-Como reducir a cantidade de lixo.

-Como reusar diferentes produtos.

Se tes interés por saber que facer co aceite usado, onde botar un teléfono que xa non sirve, a onde levar un televisor vello e moitas cousas máis.

Se queres contribuír a que o entorno no que vives estea máis limpo e coidar o noso planeta.

Non deixes de asistir a este acto.

Ó remate do mesmo haberá agasallos para tosos os asistentes.

Ecoconsellos

Os nosos reporteiros desta vez céntranse no tema da reciclxe e a xestión de residuos e fan unha viaxe por diferentes dependencias no colexio e da localidade para darnos os seus Ecoconsellos.

Pincha na imaxe para ver o vídeo

Obradoiro de Xadrez

E hoxe toca obradoiro de Xadrez.

Todos moi concentrados

Álbum: Curso 16-17 -> xadrez

Xogando con Carlos Casares 6: A formiga esquiadora

Celebramos as letras galegas xogando con Carlos Casares. Distribuímos ó alumnado en equipos con todas as idades e fixemos varios obradoiros.

Neste obradoiro, utilizando cartóns dos ovos fixemos a formiga esquiadora.

Álbum: Curso 16-17 -> Casares_formiga

Xogando con Carlos Casares 5: lecturas

Neste obradoiro o alumnado leu varias obras e puideron practicar varios xogos segundo a obraelixida.

Álbum: Curso 16-17 -> casares_lecturas

Xogando Con Carlos Casares 4: tabletas

Neste obradoiro utilizamos as tabletas para realizar as actividades da unidade didáctica enviada pola  Consellería de Educación.

Álbum: Curso 16-17 -> Casares_tablets

Xogando con Carlos Casares 3: Scratch

No obradoiro de Scratch o alumnado puido xogar coa galiña azul a cal tiña que atopar os seus ovos.

Tiñamos dous xogos, un para os mais grandes e outro para os pequenos que se fixeron con Scratch.

Álbum: Curso 16-17 -> casares_scratch

Xogando con Carlos Casares 2: Escornabot

No obradoiro de Escornabot o alumnado puido xogar cos robots e con varias alfombriñas coa obra de Carlos Casares.

Pincha na foto.

Álbum: Curso 16-17 -> Casares_escornabot

Xogando con Carlos Casares 1: caricaturas

No obradoiro de caricatura, o alumnado uitlizando a aplicación Snote das tabletas pintou unha caricatura de Carlos Casares.

Álbum: Curso 16-17 -> Casares_caricatura