CELGA

A Orde do 16 de xullo do 2007 (DOG do 30 de xullo) pola que se regulan os certificados oficiais acreditativos dos niveis de coñecemento da lingua galega (Celga).

Neste enlace podes atopar dita orde e como solicitar as convalidacións correspondentes.

Ligazón á Orde

Ligazón á correción de erros do 13 de setembro.

Podes atopar mais información na páxina da Secretaría Xeral de Política Lingüística

Creacións Plásticas

Día do pai:

Para celebrar o día do pai o alumnado de  5º e 6º realizaron construcións en 3D, aquí tes o paxaro que fixo Juan e o oso de Sandra. Podes pinchar neste enlace e atoparás os modelos para facer estas construcións e moitas mais.

33 razóns para ler

Aquí podes ver unha presentación en Power Point realizada polo colexio  CEP LAS PALMAS CGI no cal se vos anima á lectura.

33 razones para leer

Despedimos á cociñeira

Todo o alumnado con Carmen

Despois de 20 anos traballando no centro primeiro como axudante de cociña e últimamente como cociñeira, o 22 de marzo xubilouse Carmen. Todo o alumnado do centro quixo facerlle unha pequena homenaxe como gratitude pola súa entrega e coidado. O sentir xeral era: "Carmen, gústannos as túas comidas, gustannos os teus macarróns, os teus zancos de polo, as túas lentellas, ata nos gusta o teu caldo..."; o certo é que Carmen sempre mostrou un interese especial por facer as súas comidas daquela maneira que mais lle gustaba ós nenos e nenas.

A homenxe por parte do profesorado e demais compañeiros e compañeiras moitos deles xa xubilados aplazouse para o día 4 de maio.

Dende este espazo queremos desexarche que desfrutes desta nova vida.

Nova normativa para a admisión do alumnado en centros pùblicos.

No portal educativo poden atopar toda a información:

Portal educativo

Orde 12 de marzo do 2013 que regula o procedemento de admisión en centros públicos

Decreto 254/2012 do 13 de decembro polo que se regula a admisión do alumnado

Impreso de solicitude de admisión(Alumnado de novo ingreso)

Impreso de matrícula

Impreso para a reserva de praza nos centros adscritos

Calendario proceso de admisión para o curso 2013-2014

DOCUMENTACIÓN A ENTREGAR:

• Catro forografías.

• Fotocopia do libro de familia (páxina onde figura o neno/a e a dos pais).

• Fotocopia da tarxeta sanitaria.

• Fotocopia da cartilla das vacinas.