Letras galegas 2018

No blog da biblioteca recollemos todas as actividades que se levaron a cabo para a celebración das letras galegas.

Pincha para entrar

Día da Paz 2018

Celebramos o Día da Paz na biblioteca.

As nosas colaboradoras colaboraron lendo contos ós máis pequenos.

Coloreamos mandalas de Paz e con elas elaboramos o noso mural, a árbore das froitas da Paz.

Xogamos cunha plantilla sobre emocións e estados de ánimo cos Escornabots.

Programamos o sensor segueliñas do Mbot e con eles fixemos os camiños coa palabra Paz. Todo un reto.

O alumnado participou na gravación deste vídeo cos nosos desexos de Paz. PREME

Pincha na foto para ver as imaxes.

Álbum: Curso 2017-18 -> Día da Paz

Xogando con Carlos Casares 6: A formiga esquiadora

Celebramos as letras galegas xogando con Carlos Casares. Distribuímos ó alumnado en equipos con todas as idades e fixemos varios obradoiros.

Neste obradoiro, utilizando cartóns dos ovos fixemos a formiga esquiadora.

Álbum: Curso 16-17 -> Casares_formiga

Xogando con Carlos Casares 5: lecturas

Neste obradoiro o alumnado leu varias obras e puideron practicar varios xogos segundo a obraelixida.

Álbum: Curso 16-17 -> casares_lecturas

Xogando Con Carlos Casares 4: tabletas

Neste obradoiro utilizamos as tabletas para realizar as actividades da unidade didáctica enviada pola  Consellería de Educación.

Álbum: Curso 16-17 -> Casares_tablets

Xogando con Carlos Casares 3: Scratch

No obradoiro de Scratch o alumnado puido xogar coa galiña azul a cal tiña que atopar os seus ovos.

Tiñamos dous xogos, un para os mais grandes e outro para os pequenos que se fixeron con Scratch.

Álbum: Curso 16-17 -> casares_scratch

Xogando con Carlos Casares 1: caricaturas

No obradoiro de caricatura, o alumnado uitlizando a aplicación Snote das tabletas pintou unha caricatura de Carlos Casares.

Álbum: Curso 16-17 -> Casares_caricatura

Xogando coa galiña azul 2

Os pequenos poden xogar coa galiña azul.

Pincha na bandeira e coas flechas do teclado leva á galiña a recoller os seus ovos.

Xogando coa galiña azul

Este xogo é para os mais grandes. Pinchade na bandeira e coas flechas do teclado levade á galiña azul a xuntar os seus ovos. Tede coidado co can.

Araña Maraña en 3D

Xa temos a nosa araña Maraña (mascota da biblioteca) en 3D.

Podemos ver ás encargadas da biblioteca, coa araña na actividade "Ó aire libro" na conmemoración do día do libro.

Araña Maraña         Araña Maraña 2  Araña Maraña 3    Araña Maraña 4