Letras galegas

Xogando con Carlos Casares 6: A formiga esquiadora

Celebramos as letras galegas xogando con Carlos Casares. Distribuímos ó alumnado en equipos con todas as idades e fixemos varios obradoiros.

Neste obradoiro, utilizando cartóns dos ovos fixemos a formiga esquiadora.

Álbum: Curso 16-17 -> Casares_formiga

Xogando con Carlos Casares 5: lecturas

Neste obradoiro o alumnado leu varias obras e puideron practicar varios xogos segundo a obraelixida.

Álbum: Curso 16-17 -> casares_lecturas

Xogando Con Carlos Casares 4: tabletas

Neste obradoiro utilizamos as tabletas para realizar as actividades da unidade didáctica enviada pola  Consellería de Educación.

Álbum: Curso 16-17 -> Casares_tablets

Xogando con Carlos Casares 3: Scratch

No obradoiro de Scratch o alumnado puido xogar coa galiña azul a cal tiña que atopar os seus ovos.

Tiñamos dous xogos, un para os mais grandes e outro para os pequenos que se fixeron con Scratch.

Álbum: Curso 16-17 -> casares_scratch

Xogando con Carlos Casares 2: Escornabot

No obradoiro de Escornabot o alumnado puido xogar cos robots e con varias alfombriñas coa obra de Carlos Casares.

Pincha na foto.

Álbum: Curso 16-17 -> Casares_escornabot

Xogando con Carlos Casares 1: caricaturas

No obradoiro de caricatura, o alumnado uitlizando a aplicación Snote das tabletas pintou unha caricatura de Carlos Casares.

Álbum: Curso 16-17 -> Casares_caricatura

O telexornal de Carlos Casares

O alumnado de 6º curso están feitos uns reporteiros. Todas as novas relacionadas con Carlos Casares e a súa obra "A galiña azul" .

A galiña azul de Carlos Casares

"O día naterior alguén discurriu que a mellor maneira de arranxar as cousas sería tinguir de azul todas as galiñas do lugar pintándolles de bermello cinco plumas da á dereita e despois soltalas arredor da galiña azul de Lorenzo. Como nos non temos galiñas na casa, eu fun mercar unha á feira de Allariz..."

Programando as letras galegas

Con tanto curso de programción estamos dominando o Schratch. Aquí vos deixamos o poema de Manuela María "O soñador"