Iniciar sesión: Acceso

CALENDARIO ESCOLAR 2018/19

BIBLIOBOLETIN Nº 24 DO 24 DE DECEMBRO DE 2014

LETRAS GALEGAS 2009

Neste tríptico atoparedes datos de Ramón Piñeiro, o autor homenaxeado este ano polas Letras Galegas. Ademáis, no noso blog podedes ollar as actividades que estamos a realizar no colexo por esta festividade.

VISITA DE FINA CASALDERREY

Moi cedo chegou Fina ó colexo para visitarnos. Todo o alumnado e profesorado do centro recibímola na biblioteca do centro. Contounas moitas historias que nos fixeron pensar e rir. Con moita sorna arrancounos as ganas de escribir e ler moito.

Fixémoslle varios regalos, entre eles un libro de gatos debuxados por nós que lle encantou.

Podedes atopar máis información da autora na súa páxina web:

Ata pronto, Fina!

Alicia, Raquel e Andrés, alumnos de segundo de primaria, escribiron acerca da visita o seguinte:

Entroido

O día 20 de febreiro celebraremos no colexio o entroido. Desfilaremos e bailaremos vestidos de anciáns, dado que o proxecto deste ano céntrase no amor a eles. Ademais, e como todos os anos, celebraremos o concurso de doces. ¡Esmerádevos que hai moitos premios!
Esta presentación que vos ofrezo contén imaxes do entroido en Venecia, famoso pola súa espectacularidade e a vistosidade dos seus traxes. Pero hai outros igualmente famosos noutras partes do mundo e, como non, en Galicia. ¿Coñecedes algún? ¿Visitástelo?

Agasallos de Reis

Un libro sempre é un bo agasallo. Por iso queremos recomendarlle ós Reis estes libros

FELICES FESTAS!

Nestas datas atopámonos no centro cunha actividade frenética: avaliacións, últimos traballos, preparación das panxoliñas de Nadal... non por eso queremos deixar de desexarvos unhas moi felices festas. Ata a volta!

O libro de "Smara" é moi divertido interesante e aparte un pouco triste.
Conta a historia dunha señora que antes de morrer ten que facer algo que para ela e moi importante.
Eu recomendovolo

Nuria, 6º educación primaria