Comedor escolar

Menú de comedor escolar: maio

Menú de comedor escolar: abril

Menú de comedor escolar: marzo

Menú de comedor escolar: febreiro

Menú de comedor escolar: xaneiro

Menú de comedor escolar: decembro

Menú de comedor escolar: novembro

Menú do comedor escolar: outubro

Menú do comedor escolar: setembro

LISTAXES ADMITIDOS COMEDOR

Estimadas familias. Xa están publicadas no taboleiro do centro as listaxes de alumnado admitido no servizo de comedor para o vindeiro curso 2023-2024. TODAS as solicitudes presentadas foron admitidas. Así mesmo informamos que xa está aberto o prazo para entregar na secretaría do centro o Anexo II: modelo de autodeclaración e especificacións necesario para fixar a contía a pagar polo servizo de comedor. Podedes entregar este Anexo ata o día 11 de xullo ou ben entre o 1 e o 5 de setembro de 2023.

Para cubrir esta autodeclaración podedes axudarvos da aplicación da Xunta que atopades no seguinte enlace: https://www.edu.xunta.gal/comedores/calculadora.jsp

Recordade que é requisito IMPRESCINDIBLE estar ao corrente no pago dos recibos do curso 2022-2023, xa que de non ser así perderase o dereito a praza de comedor.