Reunión coas familias de Educación Infantil

O xoves 5 de setembro ás 11 horas haberá unha reunión informativa coas familias de alumnado de 4º curso de Educación Infantil (3 anos).

Lugar: Biblioteca do centro.

Prégase asistencia

Reunión coas familias de Educación Infantil

O mércores 26 de xuño ás 12 horas haberá unha reunión informativa coas familias de alumnado de 4º curso de Educación Infantil (3 anos).

Lugar: Biblioteca do centro.

Prégase asistencia

REUNIÓN COAS FAMILIAS DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL 3 ANOS

CONVOCADA REUNIÓN COAS FAMILIAS  DO ALUMNADO DE 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL (3 ANOS) COAS TITORAS O MARTES DÍA 4 DE SETEMBRO ÁS 12:00 HORAS NA BIBLIOTECA DO CENTRO.

(ACUDIR SEN OS/AS PEQUENOS/AS)

Libros de texto curso 2018/19

Publícase a listaxe de libros de texto que se utilizarán no colexio durante o curso 2018/19.

Xornada de portas abertas

Entre o 1 e o 20  de marzo permanecerá aberto o período de reserva de praza para novas matrículas para o próximo curso escolar 2018/19. Con tal motivo o CEIP Plurilingüe San Roque organiza unhas xornadas de portas abertas para que as familias interesadas poidan visitar e coñecer o centro.

Estas xornadas serán o martes 27 de febreiro e o martes 6 de marzo, ás 16.00 horas.

Máis información no documento adxunto ou facendo clic na imaxe.