Organigrama, Consello escolar, Profesorado

ELECCIÓNS DOS REPRESENTANTES DE NAIS, PAIS E TITORES/AS LEGAIS AO CONSELLO ESCOLAR

A información deste proceso poden atopala na seguinte ligazón ELECCIÓNS REPRESENTANTES PAIS, NAIS E TITORES/LEGAIS ou no taboleiro do edificio administrativo do centro ( tamén está a vosa disposición o censo de pais e nais) en horario de 9:25h a 14:35h.

As candidaturas poderanse presentar do 9 ao 16 de novembro na secretaría do centro onde entregaráselles o documento a cubrir.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2021. Constitución da xunta electoral.

Adxúntase o documento coa información relativa á celebración de eleccións ao Consello Escolar e a Constitución da Xunta Electoral.

ADIAMENTO ELECCIÓNS CONSELLOS ESCOLARES

Xúntase a Resolución do 22 de outubro de 2020, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se adía a celebración de eleccións para a renovación dos membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

CALENDARIO PARA A CELEBRACIÓN DE ELECCIÓNS 2020-21

Adxuntamos, segundo a Resolución do 30 de setembro de 2020 (DOG do xoves, 8 de outubro), o calendario previsto para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

Consello escolar

A través do consello escolar participan na xestión do centro os distintos membros da comunidade escolar. Está formado por:

• O director, que é o seu presidente.
  • A xefa de estudos.
  • Cinco mestres/as elixidos polo claustro
  • Cinco representantes dos pais/nais.
  • A secretaria do centro.
  • Un representante do concello.
  • Un representante do persoal de servizos.

Algunhas das súas atribucións son:

• Establecer directrices para a elaboración do PEC, aprobalo, avalialo e introducir modificacións.
  • Decidir sobre a admisión do alumnado.
  • Aprobar e modificar o Regulamento de Réxime Interno.
  • Resolver os conflictos e impoñer as correcións a aquelas condutas do alumnado que prexudican gravemente a convivencia do centro.
  • Aprobar o proxecto de orzamento do centro.
  • Aprobar e avaliar a programación xeral anual e a programación das actividades extraescolares e complementarias.
  • Analizar e valorar o funcionamento xeral do centro, a evolución do rendemento escolar e os resultados da avaliación que do centro realice a administración educativa

Equipos docentes

O esforzo do profesorado do centro ten como eixo central a práctica académica pero non se limita exclusivamente á xestión da docencia. Os profesores e profesoras, distribuídos en etapas e ciclos educativos, departamento de orientación e equipos de traballo (actividades complementarias, biblioteca, TiCs e normalización lingüística) interactúan nestes eidos baixo premisas de coordinación democrática, implicando isto unha participación real e dinámica na toma de decisións, na difusión da información e no compromiso sobre o desenvolvemento e seguimento dos acordos.

Equipos de ciclo:

Os equipos de ciclo son os órganos básicos encargados de organizar e desenvolver as ensinanzas propias do ciclo. Agrupan a todo o profesorado que imparte docencia neles. Entre as competencias, destacan:

• Formular propostas para elaborar o proxecto educativo e a programación xeral anual e para a elaboración dos proxectos curriculares de etapa ou a súa modificación.
  • Elaborar a programación didáctica das ensinanzas
  • Manter actualizada a metodoloxía didáctica.

O profesorado programará a súa actividade docente de acordo coas programacións didácticas do ciclo ao que pertenza.

No presente curso escolar o profesorado distribúese nos seguintes ciclos:

EDUCACIÓN INFANTIL

ORIENTADOR

José Antonio Area Santiago

Equipo directivo

O equipo directivo do CEIP Plurilingüe de  San Roque está formado por:

Director:  José Antonio Area Santiago

Secretaria:  Carla Garín Ibárrez

Xefa de estudos:  Ramona Tenreiro Santos

No presente curso os postos de traballo do centro distribúense da seguinte forma:

Posto Número
Educación infantil 8