Educación primaria

Día de Rosalía de Castro

O 23 de febreiro celebramos o día de Rosalía de Castro. No centro leváronse a cabo distintas actividades. Unha delas, facer un video con todo o alumnado recitando poemas de Rosalía. Esperamos que vos guste.

Clica sobre a imaxe para visualizar o video:

20 de novembro: Día do pixama

MERENDAS RESIDUOS CERO

Concurso: diseña un logo

Diseña un logo para conmemorar o 50 Aniversario do noso colexio.

Que é un logo?

Un logotipo é un símbolo composto por elementos gráficos, texto e imaxen que serve como la identificación visual dunha organización, neste caso, un colexio.

O logotipo debe representar a nosa actividade, a identidade e os valores, por medio de cores, formas e textos.

BASES DO CONCURSO:

PARTICIPANTES: Alumnado do colexio.

DATA DE ENTREGA: Ata o 18 de abril. O traballo será entregado ao profesorado titor que corresponda.

Cada autor poderá presentar un único traballo en tamaña DIN4 utilizando a técnica que prefira.

PREMIO SORPRESA PARA OS GAÑADORES.

ANÍMATE E PARTICIPA!

Nadarín

Videoconto realizado polo alumnado de Segundo curso de Educación Primaria.

¿QUÉ PEDIRÍAS SI TUVIERAS TRES DESEOS?

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2022/2023

Listaxe de libros de texto para o curso 2022 / 2023

*As listas provisionais poden consultarse xa no taboleiro de anuncios do centro

libros

Moonders Compañía de Ópera

Video do alumnado de 6º curso  de Educación Primaria co traballo realizado no Proxecto Lóva.

Encontro coa escritora Andrea Maceiras

A escritora Andrea Maceiras acudiu ao noso centro o pasado martes 29 de marzo para impartir unha charla ao alumnado de terceiro ciclo. A través do seu libro, A folla azul, viaxamos ata a Amazonia para coñecer a historia de Husu Aké, unha nena da tribu Tacaré.

Obradoiros de ilustración con Anxo Fariña

O alumnado de educación primaria asistiu aos obradoiros de ilustración e comic impartidos por Anxo Fariña, o autor dos coñecidos Megatoxos.