Benvid@s ao web do CEIP Plurilingüe de San Roque de Darbo

imaxes ceip plurilingüe san roque de darbo

HORARIO ESCOLAR

Xornada continua: 9,25 a 14,25h.

Teléfono centro: 886 120 954

FAX: 886 120 955

Comedor: 886 120 953

CADERNOS DE VERÁN 3º EDUCACIÓN PRIMARIA

ESTOS ENLACES SON PARA O ALUMNADO DE 3º DE E.P. PREMEDE ENRIBA DELES E PODEREDES DESCARGARVOS OS CADERNOS DE VERÁN.

CADERNO DE LINGUA GALEGA

CADERNO COMPRENSIÓN LECTORA  LINGUA CASTELÁ

CADERNO DE MATEMÁTICAS

BO VERÁN!

Guay

CONVOCATORIA REUNIÓN SETEMBRO FAMILIAS DE 4º EDUCACIÓN INFANTIL (3 ANOS)

CONVOCADA REUNIÓN COAS FAMILIAS  DO ALUMNADO DE 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL (3 ANOS) COAS TITORAS O LUNS DÍA 4 DE SETEMBRO ÁS 11:00 HORAS NA BIBLIOTECA DO CENTRO.

(ACUDIR SEN OS/AS PEQUENOS/AS)

AVISO 6º EDUCACIÓN PRIMARIA LIBROS DE TEXTO

Infórmase ás familias de 6º que xa podedes recoller na Secretaría do centro o certificado de devolución dos libros de texto do curso 2016/17, para que o podades adxuntar xunto coa matrícula no IES correspondente.

LETRAS GALEGAS 2017

Este ano as letras galegas adicáronse ao escritor Carlos Casares.
Dende a biblioteca fixémoslle esta homenaxe coa participación de todo o alumnado.

CARLOS CASARES 2017

(Este vídeo e outras actividades podedes consultalas tamén nos blogues de biblioteca e normalización lingüística)

PROXECTO DE CENTRO " Voando vou...voando veño"

Como proxecto de centro, este ano fíxose unha montaxe, coa participación de todo o alumnado, da obra representada no auditorio polo alumnado de 6º curso e o resultado foi este. Disfrutadeo.

(Premer sobre a imaxe)

proxecto de centro

(Este vídeo e outros tamén poderedes consultalos nos blogues de biblioteca e normalización lingüística)

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO ESCOLAR 2017/18: FONDO SOLIDARIO E AXUDAS

Publicada no DOG do 22 de maio a orde que regula:

1) A participación no fondo solidario (3º,4º,5º e 6º de educación primaria), ESO e Educación Especial

2) Axudas para adquirir libros de texto (1º e 2º de educación primaria) e Educación Especial.

3) Axudas para adquirir material escolar para o alumnado de Educación Primaria, ESO e EE para o curso escolar 2017/18.

ORDE DO 16 DE MAIO

SOLICITUDE (ANEXO I) (descargar ou recoller na secretaria do centro)

PRAZO DO 23 DE MAIO ATA O 23 DE XUÑO (este incluído)