Benvid@s ao web do CEIP Plurilingüe de San Roque de Darbo

imaxes ceip plurilingüe san roque de darbo

HORARIO ESCOLAR

Xornada continua: 9,25 a 14,25h.

Teléfono centro: 886 120 954

FAX: 886 120 955

Comedor: 886 120 953

CONVOCATORIA REUNIÓN XUÑO FAMILIAS DE 4º EDUCACIÓN INFANTIL (3 ANOS)

CONVOCADA REUNIÓN COAS FAMILIAS  DO ALUMNADO DE 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL (3 ANOS) CO EQUIPO DOCENTE DA ETAPA O XOVES DÍA 29 DE XUÑO ÁS 10:00 HORAS NA BIBLIOTECA DO CENTRO.

(ACUDIR SEN OS/AS PEQUENOS/AS)

AVISO 6º EDUCACIÓN PRIMARIA LIBROS DE TEXTO

Infórmase ás familias de 6º que xa podedes recoller na Secretaría do centro o certificado de devolución dos libros de texto do curso 2016/17, para que o podades adxuntar xunto coa matrícula no IES correspondente.

LETRAS GALEGAS 2017

Este ano as letras galegas adicáronse ao escritor Carlos Casares.
Dende a biblioteca fixémoslle esta homenaxe coa participación de todo o alumnado.

CARLOS CASARES 2017

(Este vídeo e outras actividades podedes consultalas tamén nos blogues de biblioteca e normalización lingüística)

PROXECTO DE CENTRO " Voando vou...voando veño"

Como proxecto de centro, este ano fíxose unha montaxe, coa participación de todo o alumnado, da obra representada no auditorio polo alumnado de 6º curso e o resultado foi este. Disfrutadeo.

(Premer sobre a imaxe)

proxecto de centro

(Este vídeo e outros tamén poderedes consultalos nos blogues de biblioteca e normalización lingüística)

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO ESCOLAR 2017/18: FONDO SOLIDARIO E AXUDAS

Publicada no DOG do 22 de maio a orde que regula:

1) A participación no fondo solidario (3º,4º,5º e 6º de educación primaria), ESO e Educación Especial

2) Axudas para adquirir libros de texto (1º e 2º de educación primaria) e Educación Especial.

3) Axudas para adquirir material escolar para o alumnado de Educación Primaria, ESO e EE para o curso escolar 2017/18.

ORDE DO 16 DE MAIO

SOLICITUDE (ANEXO I) (descargar ou recoller na secretaria do centro)

PRAZO DO 23 DE MAIO ATA O 23 DE XUÑO (este incluído)

Cangas spot

Os alumnos e as alumnas de sexto curso da nosa escola participaron nun proxecto de intercambio co colexio C.E.I.P. Plurilingüe Ría de Vigo en San Miguel de Oia .

O alumnado do colexio invitado visitou os lugares máis emblemáticos de Cangas guiado polos nosos alumnos e alumnas mentras que tod@s falaban en inglés e aprendían moito sobre a nosa arquitectura, cultura e tradicións. O itinerario incluía a Igrexa de Santiago, a Casa de Patín , a praza de abastos , a capela e o reloxo .

Asemade nós visitamos o seu colexio e disfrutamos da fermosa paisaxe que ofrece a Ría de Vigo dende a praia do Bao e os seus arredores.

Como resultado desta enriquecedora experiencia gravamos un spot publicitario que invita a descubrir Cangas e no que Pinky , a mascota traída por Ross dende de U.S , disfruta da vila.

Esperamos que vos guste !

Teatro-musical do alumnado de 6º de Educación Primaria

Cangas Grease and I Feel Good by Ross Pirsig

Everyone had a great time performing the two acts Grease and I Feel Good. Boys and girls who would normally stay quiet in class pushed themselves to become entertaining actors and dancers - even for just an hour or so.

The students of San Roque had to consider many things for the final performances. These include speaking loud, expressing emotion, and remembering what they need to say. On behalf of everyone involved, I can confirm that we saw all three things onstage.

We all learned something valuable from this theatrical experience. For some, speaking in front of an audience was easy, for others it seemed impossible. But everyone pushed themselves out of their comfort zone and grew as creative boys and girls in this journey we call ‘’Life’’.

Thank you to everyone involved. And thank you children!

Cangas Grease e I Feel good . Ross Pirsig

Todos e todas o pasaron ben actuando nas dúas obras Grease e  I feel Good. Nenos e  nenas que decotío estarían tranquilos e tranquilas na clase  esforzáronse por converterse en actores e actrices,  bailaríns e bailarinas durante arredor dunha hora.

Os alumnos e alumnas de San Roque tiveron que considerar moitos aspectos interpretativos  para levar a cabo as actuacións finais. Estes inclúen falar alto, expresar emoción e lembrar o que teñen que dicir. En representación de todos e todas os/as implicados/as podo confirmar que vimos estes tres aspectos no escenario.

Todos e todas  aprendemos algo valioso desta experiencia teatral. Para algúns/ algunhas falar en fronte do público era fácil, para outros/as parecía imposible. Pero todo o mundo se esforzou e saíu da súa zona de comodidade e creceron como nenos e nenas nesta viaxe chamada

“ Vida “.

Grazas a todos/ as os implicados/ as e grazas nenos e nenas.

Pinchando sobre a imaxe poderedes ver algunhas imaxes da representación