CALENDARIO ESCOLAR 2021/22 E NORMAS XERAIS DE OBRIGADO CUMPRIMENTO

Adxuntamos calendario escolar do curso 2021/22 e normas xerais a cumprir pola comunidade educativa.

DOCUMENTO INFORMATIVO INICIO CURSO 2021/22 + PERÍODO ADAPTACIÓN ALUMNADO 4º E.I.

Estimadas familias:

Adxuntamos o documento informativo inicio de curso 2021/22.

Desexámosvos bo comezo de curso a toda a comunidade educativa.

Actividade online do proxecto "Educación Responsable" para as familias

Enlace á información proporcionada pola Rede de Centros de Educación Responsable.

Menú Comedor Outubro 2021

outubro

INFORMACIÓN ALERTA ESCOLAR

Todos aqueles nenos/as que estén incluídos no programa alerta escolar ou que posúan algunha enfermidade/alerxia/intolerancia aínda que non estean neste programa, deberán poñerse en contacto co titor/a do seu fillo/a para poder actualizar os datos concretos de cada neno/a e deberán traer a seguinte documentación:

-Informe médico informando da necesidade de administración dalgunha medicación no centro escolar (se é o caso)

-Medicación actualizada

Proxecto Abalar

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS SOBRE O PROXECTO ABALAR (FOLLETO INFORMATIVO CURSO 2021-22)

AULA MATINAL 2021/22

Estimadas familias:

Un ano máis a ANPA pon en marcha o Plan Madruga, que dará comezo o vindeiro 13 de setembro dende ás 7:30 da mañá.

Podedes consultar as tarifas e protocolos no blogue da ANPA https://sanroqueanpa.wordpress.com/, así como descargar a ficha de inscrición que deberedes mandar antes do día 10 ao correo da ANPA: csanroque2@gmail.com

Un saúdo,

ANPA SAN ROQUE

Menú Comedor Setembro 2021

COMEDOR ESCOLAR: MODELO AUTODECLARACIÓN E ESPECIFICACIÓNS CURSO 2021/22

Mañá, 1 de setembro, comezará o prazo para entrega das autodeclaracións dos prezos públicos pola utilización do comedor escolar durante o curso 2021/22. É OBRIGATORIA a entrega deste documento para poder facer uso do comedor.

Polo tanto, de conformidade co previsto no artigo 14 do Decreto 132/2013, as familias con fillos/as usuario/as do comedor escolar deben cubrir o seguinte impreso e deberá ser entregado no centro cuberto.

Prazo de presentación:

• Do 1 de setembro ao 7 de setembro
  • Horario: de 10:00h a 13:00h
  • Entregar na secretaría do centro

O impreso recollerano na secretaría do centro ou poden descargalo aquí.