Benvid@s ao web do CEIP Plurilingüe de San Roque de Darbo

imaxes ceip plurilingüe san roque de darbo

HORARIO ESCOLAR

Xornada continua: 9,25 a 14,25h.

Teléfono centro: 886 120 954

FAX: 886 120 955

Comedor: 886 120 953

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO ESCOLAR 2017/18: FONDO SOLIDARIO E AXUDAS

Publicada no DOG do 22 de maio a orde que regula:

1) A participación no fondo solidario (3º,4º,5º e 6º de educación primaria), ESO e Educación Especial

2) Axudas para adquirir libros de texto (1º e 2º de educación primaria) e Educación Especial.

3) Axudas para adquirir material escolar para o alumnado de Educación Primaria, ESO e EE para o curso escolar 2017/18.

ORDE DO 16 DE MAIO

SOLICITUDE (ANEXO I) (descargar ou recoller na secretaria do centro)

PRAZO DO 23 DE MAIO ATA O 23 DE XUÑO (este incluído)

MATRÍCULA 2017-2018

DENDE A  SECRETARÍA DO CENTRO INFÓRMASE, QUE TRAS REMATAR O DÍA 20 O PRAZO PARA A RESERVA DE MATRÍCULA, TOD@S @S ALUMN@S ESTÁN ADMITID@S.

@S ALUMN@S QUE RESERVARON PRAZA PARA 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL COMUNICAR QUE NO MES DE XUÑO ENVIARASE UNHA MENSAXE DE TEXTO Ó MÓBIL PARA CONVOCAR ÁS FAMILIAS A UNHA REUNIÓN CO EQUIPO DE MESTRAS DE EDUCACIÓN INFANTIL.

ANTES DO 25 DE ABRIL PUBLICARANSE NO TABOLEIRO DO CENTRO OS LISTADOS DE ADMITID@S.

Cangas spot

Os alumnos e as alumnas de sexto curso da nosa escola participaron nun proxecto de intercambio co colexio C.E.I.P. Plurilingüe Ría de Vigo en San Miguel de Oia .

O alumnado do colexio invitado visitou os lugares máis emblemáticos de Cangas guiado polos nosos alumnos e alumnas mentras que tod@s falaban en inglés e aprendían moito sobre a nosa arquitectura, cultura e tradicións. O itinerario incluía a Igrexa de Santiago, a Casa de Patín , a praza de abastos , a capela e o reloxo .

Asemade nós visitamos o seu colexio e disfrutamos da fermosa paisaxe que ofrece a Ría de Vigo dende a praia do Bao e os seus arredores.

Como resultado desta enriquecedora experiencia gravamos un spot publicitario que invita a descubrir Cangas e no que Pinky , a mascota traída por Ross dende de U.S , disfruta da vila.

Esperamos que vos guste !

Teatro-musical do alumnado de 6º de Educación Primaria

Cangas Grease and I Feel Good by Ross Pirsig

Everyone had a great time performing the two acts Grease and I Feel Good. Boys and girls who would normally stay quiet in class pushed themselves to become entertaining actors and dancers - even for just an hour or so.

The students of San Roque had to consider many things for the final performances. These include speaking loud, expressing emotion, and remembering what they need to say. On behalf of everyone involved, I can confirm that we saw all three things onstage.

We all learned something valuable from this theatrical experience. For some, speaking in front of an audience was easy, for others it seemed impossible. But everyone pushed themselves out of their comfort zone and grew as creative boys and girls in this journey we call ‘’Life’’.

Thank you to everyone involved. And thank you children!

Cangas Grease e I Feel good . Ross Pirsig

Todos e todas o pasaron ben actuando nas dúas obras Grease e  I feel Good. Nenos e  nenas que decotío estarían tranquilos e tranquilas na clase  esforzáronse por converterse en actores e actrices,  bailaríns e bailarinas durante arredor dunha hora.

Os alumnos e alumnas de San Roque tiveron que considerar moitos aspectos interpretativos  para levar a cabo as actuacións finais. Estes inclúen falar alto, expresar emoción e lembrar o que teñen que dicir. En representación de todos e todas os/as implicados/as podo confirmar que vimos estes tres aspectos no escenario.

Todos e todas  aprendemos algo valioso desta experiencia teatral. Para algúns/ algunhas falar en fronte do público era fácil, para outros/as parecía imposible. Pero todo o mundo se esforzou e saíu da súa zona de comodidade e creceron como nenos e nenas nesta viaxe chamada

“ Vida “.

Grazas a todos/ as os implicados/ as e grazas nenos e nenas.

Pinchando sobre a imaxe poderedes ver algunhas imaxes da representación

ESCULTURAS DA NOSA COMARCA

CRUCEIRO DO HIO

A escultura que tivo maior éxito na aula.

Escultura relixiosa de pedra, obra do mestre Cerviño.

Está situada no adro da igrexa de Hío.

Ten unha antigüidade de 140 anos.

Tamén vimos:

- CARACOLA de Lito Portela

- A CAPELA DO HOSPITAL

- VENTO DE PROA de Manuel Coia

- O GALEÓN de Manuel Coia

- ESTATUA DE JOSÉ FÉLIX SOAGE de Francisco Asorey

Algúns saíron da comarca e estudaron outras esculturas que lles chamaron a atención, ámbalas dúas en Vigo:

A ESTAMPIDA                                                                                                   O SIRENO

OS MONTES DE CANGAS. Libro interactivo multimedia

LIM para coñecer os montes máis importantes do concello de Cangas. Este libro encádrase dentro do proxecto "Eu son de..."

Península do Morrazo