Menú Comedor Maio 2022

maio

CONCRECIÓN CURRICULAR: Actualización da Normativa de Avaliación

ACTUALIZACIÓN DOS CRITERIOS XERAIS DE AVALIACIÓN, PROMOCIÓN E CONCESIÓN DE MENCIÓN HONORÍFICA

Concreción Curricular modificada en base á Orde do 25 de xaneiro de 2022 pola que se actualiza a normativa de avaliación.

Menú Comedor Abril 2022

Encontro coa escritora Andrea Maceiras

A escritora Andrea Maceiras acudiu ao noso centro o pasado martes 29 de marzo para impartir unha charla ao alumnado de terceiro ciclo. A través do seu libro, A folla azul, viaxamos ata a Amazonia para coñecer a historia de Husu Aké, unha nena da tribu Tacaré.

Obradoiros de ilustración con Anxo Fariña

O alumnado de educación primaria asistiu aos obradoiros de ilustración e comic impartidos por Anxo Fariña, o autor dos coñecidos Megatoxos.

Menú Comedor Marzo 2022

mar22

INICIO DE RESERVA DE PRAZA PARA ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN CURSO 2022/23

Achéganse as instrucións relativas ao rexistro das solicitudes de admisión (código de procedemento ED550B), no que con carácter xeral, o prazo de presentación de solicitudes por parte das familias será entre os días 1 e 21 de marzo.

Este prazo é unicamente é para alumnado que se incorpore novo ao centro: 4º de educación Infantil (3 anos) ou calquera outro alumno/a doutro curso que esté escolarizado noutro centro e desexe trasladarse ao noso.

Calendario do proceso e documentación que se presentará para reservar e formalizar a matrícula

Na secretaría do centro estarán a súa disposición os cartafoles de matrícula, información e documentos necesarios a partir do xoves 3 de marzo.

Igualmente infórmase de que as instrucións anuais da Dirección Xeral están colgadas no menú AXUDA da ferramenta admisionalumnado.

Finalmente, os modelos normalilzados de solicitude, están dispoñibles na propia ferramenta, e na Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

Tríptico informativo sobre a organización do centro

Todas as familias interesadas na solicitude de matrícula dos seus fillos/as para o vindeiro curso 2022-2023 no CEIP PLURILINGÜE SAN ROQUE DE DARBO,poden consultar a información relativa a organización e funcionamento do centro facendo clic na imaxe. Para calquera consulta sigan as instrucións dadas no documento.

ENTROIDO 2022

Queridas familias e membros da comunidade educativa:

O ENTROIDO chega á nosa escola!

Ao longo da semana iremos traballando nas aulas as costumes, os traxes e as tradicións típicas do entroido galego, entre outros cos nosos mestres/as. A Farroupeira amenizaranos a semana invitándonos a disfrazar unha parte do corpo cada día.

As consignas serán as seguintes:

- LUNS 21 DE FEBREIRO: disfrace dos pés.

-MARTES 22 DE FEBREIRO: disfrace das mans e dos pés.

-MÉRCORES 23 DE FEBREIRO: disfrace da cabeza, mans e pés/ ou todo o corpo.

-XOVES 24 DE FEBREIRO: traemos o pixama xa que somos noctámbulos

-VENRES 25 DE FEBREIRO: FESTIVAL DO ENTROIDO. DISFRACE LIBRE INTENTANDO QUE ESTÉ FEITO CON MATERIAL DE RECICLAXE.

Ademais, o venres 25 de febreiro parte do alumnado fará unha exhibición de danza típica de Cangas "Madamas e Galáns". Gozarán dun recreo máis amplo con música de entroido e tomaremos chocolate con orellas!.

*IMPORTANTE:

Cada un dos alumnos/a deberá traer unha taza/vaso para tomar o chocolate e así non desbotar tanto plástico na escola favorendo un ecosistema sostible.

Lembramos que o noso centro está inmerso no proxecto Educ-Arq e potencias a adquisión dos ODS para así favorecer un centro limpo onde o alumnado sexa o protagonista deste cambio de forma consciente.

Un saúdo e FELIZ ENTROIDO!

TRÍPTICO INFORMATIVO MATRÍCULA 2022/23

Queridos membros da comunidade educativa:

Amosámoslles este tríptico (ver adxunto) con información relevante sobre o CEIP Plurilingüe San Roque de cara á fase de reserva de praza de alumnado de nova incorporación para o curso 2022/23.

As xornadas de portas abertas serán nas datas que de seguido se indican:

MARTES  8 FEBREIRO

QUENDA 1ª: DE 16:00H A 17:00H