SEMIFINAL ECOPREGUNTOIRO

Como xa sabedes, os catro participantes de 6º de primaria que saíron elixidos entre os seus compañeiros de curso estiveron a participar no programa titulado Ecopreguntoiro da emisora Radio Voz no que participa SOGAMA. Un concurso escolar que se vén celebrando dende hai varios cursos na nosa comunidade.

Se clicades na imaxe accederes á web da emisora. Imaxe recuperada das RRSS de Radio Voz

A finalidade desta iniciativa é fomentar actitudes de respecto e sensibilización hacia á educación ambiental. Nela participan 16 centros, que se van enfrentando uns contra outros de maneira virtual e en directo, de modo eliminatorio no denominado Ecopreguntoiro.

Todas as preguntas amóldanse ao temario impartido neste curso, de ahí que soamente poidan participar catro alumnxs de 6º.

Como xa vos informamos, a segunda victoria levounos á semifinal contra un CEIP ourensán o mércores 24 de abril. Aínda que o fixemos moi ben, non logramos pasar á final. Pero a recompensa de chegar ata aquí xa foi un premio!!

Premendo aquí podedes escoitar a participación do noso alumnado no programa radiofónico.

Este gran esforzo e implicación dos participantes, que lle dedicaron moitas horas extra a todos estes contidos, ademais de todo o traballo diario da aula fixo posible chegar tan lexos!

Deixámosvos a entrada no xornal La Voz de Galicia que se fixo eco dos seus logros:

NORABOA LUISA, DANIELA, DAVID E AURORA!!! ESTAMOS MOI ORGULLOSXS DE VÓS!!!