VISITA DO OSO DE SALCEDO E OS SEUS CRIADOS

O pasado martes veu de visita ao noso cole o Oso de Salcedo con dous dos seus criados!!! Que sorpresa levamos ao velo aparecer no noso patio no tempo de lecer de despois do xantar!!!

Ao principio algúns asustámonos un pouco, pero ao final case todos acabamos acariciándoo e sacándonos fotos con el. Aquelxs alumnxs que non quixeron participar estiveron sentados nas gradas observando todo!

Xogou moito con nós!!! E deunos moitos abrazos!!!

Ao final, tanto o alumnado como os metres acabamos tiznados polas súas gadoupas.

Esta actividade puxo o "broche final" ao proxecto que estivemos a facer titulado O noso Entroido, que pensamos proseguir nos cursos sucesivos debido ao gran interese que despertou entre todxs nós.

Queremos agradecerlle á Asociación Veciñal de Salcedo a posibilidade de ter o gran privilexio de que o Oso e mais os seus criados visitase o noso centro. E, en especial queremos agradecerlle a participación a Enmanuel, o papá de Jorge de Infantil, que fixo posible que toda esta idea se fixese realidade.

Para nós, xa eres un Oso moi amoroso! Entre as voces ao saír do cole escoitábanse mensaxes como: "Foi o mellor día de cole"!!!!

Boavista Collective GIFs on GIPHY - Be Animated