CONTACONTOS ESTRAFALARIA

Dentro do programa "Rimando pola Igualdade" organizado pola ANPA do centro o venres día 24 de novembro ás 15.00 acudimos ao centro sociocultural a participar no contacontos Estrafalaria a cargo de Xarope Tulú.

Pasámolo moi ben mentres coñecemos a historia de varias mulleres, que fóron consideras como "estrafalarias" por seren diferentes. O contacontos basouse en tres libros principalmente:

H... - Biblioteca Municipal “León Gil” de Cabanillas del Campo     Primeira semana na escola de vacas Patas de peixe Libros El faro de los  tres mundos    Daniela la pirata (CATALAN)

O primeiro deles relata a historia de Alicia, unha nena que é moi curiosa e constantemente cae en sitios moi insospeitados polo seu afán de saber máis. A primeira semana na escola de vacas de Andy Cutbill conta a historia de Daisy nos seus primeiros días na escoliña nos que se atopa moi triste porque non é capaz de facer o mesmo que o resto de vacas (espantar moscas co rabo, non sabe pintar cos cascos...) e, no último Daniela soña con ser pirata dun barco, pero desgrazamente hai moitas persoas ao sue arredor que non están moi de acordo...

MOITAS GRAZAS POR ESTAS ACTIVIDADES!

GALERÍA IMAXES