AS 3 GRANDES POPOSTAS PARA AS LETRAS GALEGAS

Para resumir e que o teñas máis claro, desde o EDLG do CEIP Raquel Camacho e, dadas as circunstancias derivadas do confinamento, propuxemos 3 grandes actividades para ti.

UNHA: VIDEO CON TEXTO ADAPTADO AO ALUMNADO DE E. INFANTIL DO CONTO AS PITAS BAIXO A CHOIVA

Con subtítulos na variante ortográfica utilizada por Carvalho Calero e actividades relacionadas co vídeo (ver aquí).

Ademais, propuxemos actividades relacionadas nesta ligazón.

DÚAS: HISTORIAS CON LETRAS GALEGAS

Vídeos con contos narrados por amigos/as e membros da comunidade educativa. En colaboración co Equipo de apoio á biblioteca escolar, pedimos ás familias que mandasen vídeos (ver ligazón) nos que nos contasen unha historia en galego. Ademais, autoras como Eli Ríos, Andrea BarreiraEva Mejuto ou Ledicia Costas tamén achegaron os seus relatos. Temos creada unha lista de reprodución con todos eles:

E TRES: BANCO DE RECURSOS SOBRE CARVALHO CALERO

Que inclúe (premer aquí):

• Xogos de mesa para descubrir os acontecementos máis relevantes da súa vida
  • Guía con, este outros recursos, unha breve biografía do profesor Carvalho.
  • Tarefas imprimibles para todas as etapas.

Animáte a traballar con eles e coñecer a figura de don Ricardo.