Admisión 2017-2018

6. PRAZO DE MATRÍCULA PARA O NOVO ALUMNADO. 20 A 30 DE XUÑO.

O alumnado admitido ou asignado pola comisión de escolarización deberá facer a matrícula do 20 ao 30 xuño. O non facelo implicará a perda da praza. A documentación poderá descargarse nesta web ou recollerse na secretaría do centro a partir do 15 de xuño.

• Documentación ANPA (comedor, madrugadores, actividades)
5. LISTAXES DEFINITIVAS. ANTES DO 15 DE MAIO NOS NIVEIS BAREMADOS.

4. LISTAXES PROVISIONAIS. ANTES DO 25 DE ABRIL NOS NIVEIS A BAREMAR.

3. OFERTA DE PRAZAS 2017-2018. ANTES DO 1 DE MARZO. SOLICITUDES.

NIVEL    VACANTES
RESERVA (*) TOTAL   SOLICITUDES
4º EI (3 ANOS) 66 9 75 66
5º EI (4 ANOS) 1   1 1
6º EI (5 ANOS) - 0 -
1º EP - -
2º EP -       0 -
3º EP - 0 3
4º EP - 0 1
5º EP - 0 -
6º EP - 0 -
TOTAL -
- 76 73

* Reserva obrigatoria de prazas a alumnado con NEAE que serían adxudicadas por parte da Comisión de Escolarización. De non existiren solicitudes deste tipo as prazas adxudicaríanse de xeito ordinario.

2. LEXISLACIÓN, AVISOS E INFORMACIÓN XERAL.

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS XESTIONADOS POLA ANPA
1. CALENDARIO DO PROCESO E PRAZOS.
  • DESEMPATE. 23 DE FEBREIRO. Sorteo público anual das letras de prioridade para resolver os empates no procedemento de admisión de alumnado na Sala de Xuntas da Consellería de C.e O.U. O resultado foi II_ ÑX_ para o primeiro e segundo apelido respectivamente.
  • VACANTES. ANTES DO 1 DE MARZO. Publicación das vacantes que hai no centro.
  • PORTAS ABERTAS. Xornada de portas abertas. Xoves 9 de marzo ás 17:00 no salón de actos. Informarase do funcionamento xeral do centro, mostraranse as instalacións e responderase as dúbidas que se teñan a respecto.
  • SOLICITUDES. 1 a 20 de MARZO. Presentación de solicitudes xunto coa fotocopia cotexada do libro de familia ou do DNI do neno/a. (Tamén se poderá entregar a documentación acreditativa dos criterios do baremo)
  • En todos os casos a instancia deberá ser entregada no centro e no prazo indicado.
  • DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA. 10 DÍAS HÁBILES a partires dos dous días seguintes ao remate do prazo de presentación de solicitudes.  23 de marzo a 5 de abril. Entrega da documentación acreditativa dos criterios do baremo.
  • LISTAXES PROVISIONAIS. ANTES DO 25 DE ABRIL. Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos (pódese reclamar nos 5 días seguintes).
  • LISTAXES DEFINITIVAS. ANTES DO 15 DE MAIO. Unha vez resoltas as reclamacións presentadas, publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido (contra esta publicación cabe recurso de alzada perante o Xefe Territorial no prazo de un mes).
  • MATRÍCULA. DO 20 AO 30 DE XUÑO. Formalización da matrícula dos alumnado admitido.