Premios obtidos

2015.  O MUNDO DOS SELOS

Premio do concurso de debuxo “O selo da túa localidade” que consistirá nun selo de curso legal elaborado pola Fábrica Nacional de Moneda e Timbre.

A gañadora foi a alumna de 6ºC Sara Varela Míguez. Parabéns!

2014.  PREMIO DOWN COMPOSTELA

A Fundación Down Compostela concedeu á profesora de Audición e Linguaxe do CEIP Pío XII, María García Quintas, un dos PREMIOS DOWN COMPOSTELA correspondentes ao presente exercicio polo constante traballo que ten realizado ao longo da súa dilatada traxectoria profesional para favorecer a inclusión educativa de alumnos con Necesidades Educativas Especiais, en xeral, e Síndrome de Down en particular.

2011.  I CERTAME DE CONTOS CURTOS INFANTÍS E XUVENÍS DA FUNDACIÓN NOVACAIXAGALICIA

Yago Barriuso Veleiro, alumno de 4ºA, recibíu o primeiro premio da súa modalidade no I Certame de Contos Curtos Infantís e Xuvenís da Fundación Novacaixagalicia-Claudio San Martín 2011.

2010. 3º PREMIO DO CONCURSO DE DEBUXO DO CSIC

Lucía Viña de 6º C obtivo o 3º premio do Concurso de Debuxo organizado polo Consello Superior de Investigacións Científicas [CSIC] de Santiago.

2010. 1º CONCURSO DE DEBUXO INFANTIL " A MIÑA RÚA O MEU BARRIO"

O cartaz realizado pola alumna do CEIP Pío XII, María Crugeiras de 6ºA, resultou gañador do 1º Concurso de Debuxo Infantil "A miña rúa o meu barrio" convocado no marco do décimo aniversario de EMUVISSA, a Empresa Municipal de Vivenda e Solo de Santiago, no que podían participar todos os nenos e nenas que cursan estudos de primaria nos centros escolares de Santiago.

2010. VIII EDICIÓN DOS PREMIOS EDUCACOMPOSTELA

Un traballo titulado Historia das Letras, presentado por Margarita Alborés Alborés, do CEIP Pío XII foi o gañador destes VIII Premios Educacompostela. O Xurado apreciou neste proxecto, dirixido ao alumnado de Educación Infantil, "o tempo e o proceso da experimentación" e que este dá conta do "esforzo pola innovación e investigación nunha traxectoria de 30 anos que avalan este proxecto".

2009. CONCURSO DE CARTEIS DE NADAL

O cartaz realizado pola alumna do CEIP Pío XII, María Crugeiras de 5ºA, resultou premiada co 1º accesit no concurso organizado polo Concello de Santiago.

Parabéns.

2009. CONCURSO DE LECTURA. LETRAS GALEGAS 09

Corenta e cinco nenas e nenos de centros educativos compostelanos participaron no acto conmemorativo das Letras Galegas que organizou a Fundación Santiago Centro. A obra de Ramón Piñeiro foi o obxecto dun concurso de lectura dividido en tres categorías.
As gañadoras foron todas nenas. Así, Adriana Barros, de 3ºA do CEIP Pío XII, acadou o galardón na categoría de menores de dez anos.
Parabéns a Adriana.

2008. EXPOSICIÓN EN TAILANDIA

Katrina Blanch Marsolini, alumna de este centro ata este ano, enviou un debuxo a un concurso en Tailandia, e resulta que foi exposto na Queen’s Gallery de Bangkok, dentro do marco da exposición de arte “Colors from many lands”, baixo o título de En Santiago a choiva é arte e coa información de que Katrina é alumna do CEIP Pío XII (pois ese debuxo enviouse o ano pasado).

Este debuxo tamén ten chegado á portada dunha revista tailandesa ten aparecido en varios xornais da capital. O debuxo mostra a rúa do Franco nun día de choiva.

VER IMAXE

2007. CARTAZ DE NADAL

O cartaz realizado polo alumno do CEIP Pío XII, Lucas Barros, resultou gañador no concurso organizado polo Concello de Santiago e servíu de soporte publicitario á campaña de Nadal 07.