Escola de...

Escola de nais e pais

Acoso escolar e seguridade en internet

Aula de vídeo. 13 de decembro de 2016. 16:15 a 17.15

Sonia Rama. Inspectora de Policía.

Esta actividade dirixida ás familias está incluida no Plan Director para a Convivencia e Mellora da Seguridad nos Centros Educativos, ten como un dos seus obxectivos responder de xeito coordinado  e eficaz ás cuestións relacionadas coa seguridade de menores e xoves nos centros escolares e o seu contorno.

NOVAS:VISITA AO COMEDOR ESCOLAR MARZO 2016 (+INFO)

...Nais e Pais

Revista "Ollos de Aula" da Coordenadora Galega de Equipos de Normalización Lingüistica

Audición e linguaxe

Novas Tecnoloxías

• AS T.I.C. NA EDUCACIÓN INFANTIL. PEPITA MARTÍNEZ. MESTRA EI. Na actualidade os nenos e nenas conviven dende o seu nacemento, dentro dun contexto familiar e social, con todo tipo de “aparellos” tecnolóxicos, como son o vídeo, o equipo de música, o televisor, os mandos a distancia, os videoxogos...ata chegar ao computador.

Pedagoxía Terapéutica