blogue deadmin

DESPEDIDA DE 6º A

Este fin de curso non tivemos a oportunidade de despedirnos como sempre. O alumnado de 6º A de EP mandaron este vídeo para despedirse dos mestres e mestras.

EU TEÑO Á PROFE ISA NO CORAZÓN

En estas circunstancias tan especiais, o alumnado da profe Isa de 6º de EI, cambia de etapa e quere despedirse con este vídeo.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020

Aínda que o celebraremos o 31 de outubro, alumn@s de CEIP Pérez Viondi queren celebralo nesta data, cuns debuxos, biografía e versos do libro Futuro Condicional de Ricardo Carvalho Calero

BICOS E FLORES PARA OS PROFES DOS NEN@S DE 3ºB

DÍA DO LIBRO

Desde o CEIP Pérez Viondi queremos agradecer a vosa participación neste video para celebrar o día do libro

Bicos de Flores

A comunidade educativa do CEIP Pérez Viondi quere agasallarvos cunha morea de Bicos a todos os nenos e nenas.

Botámosvos moito de menos.

Moitos Bicos de Flores.

ENTROIDO 2020

Log de unha semana preparándonos coas consignas de Viondiño, chegou o día da celebración do Entroido. Nos disfrazamos para disfrutar este día, e ata viñeron os Xenerais cos seus atrancos. Despois fixemos un desfile.

BAILANDO CON MYLANA

A entrenadora persoal Mylana Hearn, visitounos desde Texas e impartiu unha clase de zumba a todo o alumnado do centro.

Con esta actividade queremos destacar o papel da muller no deporte, e incluíla nos proxectos do centro, as olimpíadas e os hábitos saudables.

PREPARÁNDONOS PARA O ENTROIDO

Un ano máis o noso viondiño amosounos as consignas para irnos preparando para o entroido: cada día da semana había unha distinta:

ENTROIDO EN LAMAS DE ABADE

Visitamos o colexio de Lamas de Abade en Santiago, para celebrar con eles o Entroido.