Ed. Infantil

8M: Educación Infantil CEIP Pérez Viondi

Actuación do alumnado de Educación Infantil para conmemorar o Día Internacional da Muller cunha adaptación de "Lisístrata", de Fillas de Casandra.

FILLOAS DA PEDRA

O pasado xoves de Entroido a avoa duns alumnos do noso centro veu ensinarnos como se fan as filloas na pedra. Ademais de explicarnos  a elaboración do amoado poidemos degustalas. Grazas Maruja por darnos a coñecer de primeira man esta tradicional receita galega.

Festival de Nadal E.I. 2023

Este vídeo non podemos reproducilo directamentePero si clicades na imaxe poderedes velo doutro xeito (desculpade as molestias).

CINE EN GALEGO

O alumnado de E.Infantil e 1º ciclo de Primaria disfrutaron dunha xornada de cine en galego, en colaboración con MINICINES CENTRAL. As películas  proxectadas foron TURULECA E MAIMIÑO .

PASÁMOLO EN GRANDE!!