4º Ed. Infantil

OBRADOIROS E XOGOS DE FIN DE CURSO. 4º E.I.-B

O xoves 20 de xuño celebramos o fin de curso con diferentes xogos e obradoiros, organizados por SOEI Educación, contratados pola ANPA do colexio, así como polo profesorado do centro. Podedes ver algunhas fotos pinchando na imaxe.

Xogos Fin de Curso 4º Infantil A

Grazas á ANPA, as nenas e nenos de Educación Infantil desfrutamos destes entretidos xogos para rematar o curso.

8.500+ Juegos Tradicionales Para Niños Ilustraciones de Stock, gráficos  vectoriales libres de derechos y clip art - iStock

Aniversarios 3º Trimestre 4º Infantil A

Fotos dos aniversarios deste Trimestre.

Dibujo De La Tarta De Cumpleaños Ilustración del Vector - Ilustración de  vela, aislante: 277615026, tarta cumpleaños - pastisseriaherbera.com

Visita da Garda Civil 4ºA Ed. Infantil

Os axentes da Garda Civil visitaron o Centro, e deixáronnos explorar os seus coches patrulla.

El nuevo esquema de pintura de los vehículos de la Guardia Civil-noticia  defensa.com - Noticias Defensa España

VISITA DA GARDA CIVIL. 4º E.I.-B

O mércores día 19 de xuño veu a visitarnos a Garda Civil ao colexio. Podedes ver unhas fotos pinchando na imaxe.

Saída Fin de Curso 4º Infantil A

Saída do alumnado de 3 anos para festexar que remata este fantástico curso. Desfrutade como de ben o pasamos.

Moonlight Park Compostela | Santiago de Compostela

Obradoiro EmocionaT (As nosas Emocións) 4º Infantil A

As nenas e nenos de tres anos realizamos un obradoiro relacionado coas emocións, impartido por 4 Elefantes. Podedes ver fotos picando na imaxe.

QUÉ PODEMOS HACER CON NUESTRAS EMOCIONES? | Think Psicologia

SAÍDA AO PARQUE INFANTIL MOONLIGHT PARK EN SANTIAGO DE COMPOSTELA. 4º E.I.-B

A finais do terceiro trimestre fomos ao parque infantil Moonlight Park, pasámolo moi ben. Podedes ver unhas fotos pinchando no seguinte enlace:

MURAL DOS CHIBOS CHIBÓNS. 4º E.I.-B

Logo da lectura do conto: “Chibos chibóns”, os/as nenos/as de 4º de Educación Infantil elaboramos un mural representando a portada do conto nun dos corredoiros do colexio. Os/as nenos/as pintaron o fondo con rodillos e as rochas e as letras do título con pincel e témpera líquida. Podedes ver unhas fotos pinchando na imaxe.

OBRADOIRO IMPARTIDO POR "CATRO ELEFANTES". 4º E.I.-B

O xoves 30 de maio desfrutamos dun obradoiro no colexio impartido polo centro de aprendizaxe “Catro elefantes” de A Estrada, grazas a nosa participación durante o curso escolar no programa Emociona-T. Nel os/as nenos/as elaboraron un monstruo con pasta de modelar e pintaron os mesmos con pincel e témperas líquidas. Podedes ver unhas fotos pinchando na imaxe.