XORMANDA DE PORTAS ABERTAS

O MARTES día 12 de marzo celebraremos unha xornada de portas abertas para dar a coñecer o centro, e os distintos servizos (plan madruga e comedor) os pais/nais dos  nenos/as de novo ingreso.

As actividades daran comenzo as 17:30h ata as 19:30h contaremos con : monitores, música, hinchable e unha merenda ofertada polo servizo de comedor

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2019/2020

A partires do vindeiro 1 de marzo comeza o procedemento de admisión de alumnado para o curso escolar 2019/2020

CALENDARIO PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2019/2020

Publicación vacantes   Antes do 1 de marzo
Presentación de solicitudes de admisión  Do 1 ao 20  de marzo
Publicación das listaxes provisionais Antes do 25 de abril
Publicación das listaxes definitivas Antes do 15 de maio
Formalización de matrícula en Ed. Infantil e Primaria            Do 20 ao 30 de xuño

Para obter máis información dirixirse á Secretaría do Centro

Pódense consultar e/ou descargar os documentos relacionados nas seguintes ligazóns:

* DECRETO 254/2012, do 13 de decembro

* ORDE do 12 de marzo de 2013

* ORDE do 25 de xaneiro de 2017 que modifica a orde do 12 de marzo de 2013

* Instruccións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o proceso de admisión de alumnado en centros sostidos  con fondos püblicos para o curso 2019/2020

* Postos escolares vacantes ofertados para o curso 2019/2020

* Anexo ED550B Solicitude de praza

VI MOSTRA DO ENTROIDO LAMAS DE ABADE

O alumando de 6º de primaria fomos convidados xunto con outros centros á VI mostra do entroido no CEIP LAMAS DE ABADE. Entre outras actividades faremos un desfile de disfraces de CIGARRÓNS e unha degustación gastronómica tradicional do Entroido. ( Mais información no apartado: ACTIVIDADES 6º CURSO)

CELEBRAMOS O DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

Onte celebramos o día de Rosalía de Castro. Para festexalo os cursos de infantil, 1º, 2º  e 3º de primaria recitamos diferentes poemas da escritora.

Ademais o 4º de primaria utilizou a cara de Rosalía para realidar diferentes collage.( Ver mais no apartado: ACTIVIDADES DINAMIZACIÓN LINGÜÍSTICA)

DÍA DA PAZ

HOXE BAILAMOS TODO O CENTRO, MOVÉNDONOS POLA PAZ!

https://youtu.be/IcMHCoFCVFM e https://bibliotecaviondi.blogspot.com/

NOVO BLOG DA NOSA BIBLIOTECA

XA TEMOS NOVO BLOG DA BIBLIOTECA! NON VOS PERDADES TODAS AS NOVIDADES DO NOSO VIONDIÑO.

www.bibliotecaviondi.blogspot.com

FELICITACIÓN NAVIDEÑA

CROSS RÍO LIÑARES

A semana pasada participamos no circuito de carreiras populares levada a cabo no Río Liñares xunto con outros centros da Localidade  e arredores.

( Mais fotos ACTIVIDADES: EDUCACIÓN FÍSICA)

A ESTRADA MICOLÓXICA

A nosa alumna Paula de 6º foi finalista no concurso de debuxo a Estrada Micolóxica.

PARABÉNS PAULA!!!

(Mais información en dinamización lingüística)

ACTIVIDADE: ARQUEOCAMPO