ADMISIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2024-2025

A partir do 1 de marzo  comeza o procedemento de admisión de alumnado para o curso escolar 2024/2025.

Para obter máis información dirixirse á Secretaría do Centro.

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO: DE 09:15h. a 14:15h.

CALENDARIO PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2024-2025
Publicación vacantes  Antes do 1 de  marzo
Presentación solicitude de admisión Do 1 ao 20 de marzo
Presentación documentación acreditativa dos criterios do baremo  Do 21 de marzo ao 11 de abril
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos  25 de abril
Reclamación ás listaxes provisionais  Do 26 de abril ao 3 de maio
Publicación das listaxes definitivas  Antes do 15 de maio

Formalización de matrícula en EI e EP

Do 20 ao 30 de xuño

Pódense consultar e/ou descargar os documentos relacionados nas ligazóns seguintes:

FILLOAS DA PEDRA

O pasado xoves de Entroido a avoa duns alumnos do noso centro veu ensinarnos como se fan as filloas na pedra. Ademais de explicarnos  a elaboración do amoado poidemos degustalas. Grazas Maruja por darnos a coñecer de primeira man esta tradicional receita galega.

ATRANQUE DAS XENERALAS 2024

Un ano máis chegou polo Entroido o atranque das xeneralas!

DOCUMENTAL "ENTROIDO DE VILARDEVÓS"

O alumnado do  3º ciclo, de Ed. Primaria, estivo traballando sobre o Entroido tradicional galego centrándose no concello ourensán de Vilardevós co gallo da XI Mostra de Entroido de Lamas de Abade que este ano se centra na figura do chocalleiro.

Velaí vai o documental que recolle a esencia deste Entroido!

Competencias: CCL, STEM, CD, CPSAA, CE, CCEC

Materias: Lingua galega, ciencias sociais.

Festival de Nadal E.I. 2023

Este vídeo non podemos reproducilo directamentePero si clicades na imaxe poderedes velo doutro xeito (desculpade as molestias).

INFORMATIVOS SAMAÍN 23

Polo Samaín, os nenos e nenas de quinto estiveron investigando sobre as costumes e lendas que hai en Galicia ao redor desta data. Con toda a información recadada quixeron elaborar uns informativos  para dar a coñecer a nosa cultura que é tan importante como a que nos ven cada vez máis imposta desde outros países lonxanos. Coñezamos e valoremos as nosas costumes e cultura para que permanezan no legado.

Preme na seguinte ligazón para acceder á lista de reprodución dos informativos: INFORMATIVOS "SAMAÍN"

Competencias: CCL, CPSAA, CD, CE, CCEC

Materias: Lingua galega, ciencias socias, ciencias naturais.

PODCAST : CONTOS DE CALACÚS ... PARA QUE CHE DEA UN PATATÚS!

Preme na ligazón para acceder aos podcast :CONTOS DE CALACÚS ... PARA QUE CHE DEA UN PATATÚS!

O alumnado de quinto de Ed. Primaria estivo facendo un obradoiro de contos polo Samaín. Creáronos en grupos e graváronos para finalmente editalos. Aquí vos deixamos a mostra. Agardamos gocedes deles!

Competencias: CCL, CPSAA, CD, CE, CCEC, STEM

Materias: Lingua galega, ciencias naturais.

LISTA DE LIBROS CURSO 2023-2024