FELICITACIÓN NADAL 4º PRIMARIA

VISITA DOS PAXES REAIS

Nadal 2020. Educación Infantil

Os nenos e nenas de Educación Infantil do CEIP Pérez Viondi queremos desexarvos unhas boas festas con este video. Esperamos que vos guste. BO NADAL.

5º e 6º EP, Aguinaldo e Sentidiño.

CRITERIOS E PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

ALUMNADO DESTINATARIO

a) NON ten que presentar solicitude: O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021.

b) Ten que presentar solicitude: O alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

• Alumnado matriculado en educación especial.

• Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

• Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

Forma de presentación: no Centro.

Prazo: do 16 ao 27 de novembro

IMPRESO-SOLICITUDE

ORDE COMPLETA

Aula Virtual.

A Aula Virtual do CEIP Pérez Viondi está configurada. A partir de agora o alumnado poderá acceder cando así llo indique o seu profesorado.

Para iso deberán seguir as instruccións que se sinalan a continuación:

• O usuario de cada alumno será o primeiro nome e o primeiro apelido, xuntos en minúsculas, sen acentos, nen diérese e substituíndo a letra ñ por n. Por exemplo: Lucía San Martiño Campos terá como usuario luciasanmartino.
  • O contrasinal será 1234, ao acceder por primeira vez a plataforma vai solicitar o seu cambio.Existen unha serie de vídeos-titorias para o acceso e manexo básico da aula virtual na páxina web do colexio e neste enlace.
  • Para calquera erro ou  dúbida sobre a aula virtual dispoñen do correo, incidenciasperezviondi@gmail.com

Vídeo titoriais Aula Virtual.

CALENDARIO ESCOLAR 2020/2021