PREMIO COIDAMOS O MEDIO AMBIENTE

Estamos moi emocionados por gañar o primeiro premio da nosa categoría no IX Concurso escolar " coidamos o Medio Ambiente".

APERTURA DA NOVA BIBLIOTECA " VIONDIÑO"

Onte celebramos a apertura da nova biblioteca " Viondiño". Neste acto acompañounos a Consellería de Educación, O Secretario Xeral de Política Lingüística, o Secretario Xeral de centros e recursos humanos, o alcalde de A Estrada e a edil de Educación.

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2019/2020

Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinado a alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos no curso 2019/2020.

O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao publicación desta Orde no Diario Oficial de Galicia (20/05/2019) e rematará o día 21 de xuño de 2019.(Este incluído).

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios dispoñibles na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros) a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

* Orde 3 de maio de 2019

* Formulario de solicitude (Anexo I e II)

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2019/2020

LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNOS/AS ADMITIDOS E EXCLUÍDOS NO PROCESO DE ADMISIÓN

* Listaxe definitiva 4º Educación Infantil

* Listaxe definitiva 5º Educación Infantil

* Listaxe definitiva 1º Educación Primaria

* Listaxe definitiva 4º Educación Primaria

* Listaxe definitiva 6º Educación Primaria

Para máis información pasar pola secretaría do centro

CAMIÑANDO A SANTIAGO

ACTIVIDADE VENRES 3 DE MAIO: CAMIÑANDO A SANTIAGO

Este ano estamos a facer no cole un proxecto sobre os camiños de Santiago. Entre eles, sobre o camiño da Xeira Romana e dos Arrieiros, que parte de Braga e despois de percorrer terras de Ourense e Pontevedra atravesa a nosa vila e entra na provincia da Coruña por Pontevea. Tamén ten outra variante que vai por Pardemarín, Ribeira e intérnase na provincia da Coruña por Sarandón.

Hoxe fomos peregrinos por un día e andamos parte dese camiño. O alumnado/a e mestres/as de 3º a 6º curso de Educación Primaria camiñamos dende Tabeirós á Estrada e os alumnos/as de 5º e 6º de Educación Infantil e 1º e 2º de Educación Primaria fixémolo dende as escolas de Guimarei.

Mentres camiñamos fixámonos en algunhas construcións que hai neste tramo do camiño e  teñen a Santiago coma protagonista: o peto de ánimas coa súa inscrición " Al Caminante" , a ermida da Consolación construida en 1680 porque se atopou alí unha imaxe da virxe e onde hai unha imaxe de Santiago Matamouros de peregrino, a igrexa de Tabeirós onde se atopa outra imaxe do apóstolo mirando cara Compostela, para indicarlle aos peregrinos por onde teñen que ir. Entramos en Guimarei pola Ponte de Xerliz e preto de alí hai un cruceiro coa figura do apóstolo e a igrexa parroquial dedicada a San Xiao. Pasamos ao lado da Torre de Guimarei e xa na vila chegamos de volta ao cole!

Foi unha xornada moi divertida! ( VER MAIS FOTOS NO BLOG " CAMIÑANDO A SANTIAGO")

ADMISIÓN ALUMNADO 2019/2020

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS.

4º EDUCACIÓN INFANTIL

5º EDUCACIÓN INFANTIL

1º EDUCACIÓN PRIMARIA

4º EDUCACIÓN PRIMARIA

6º EDUCACIÓN PRIMARIA

PARA MÁIS INFORMACIÓN PODEN DIRIXIRSE A SECRETARÍA DO CENTRO

INAGURAMOS A NOSA HORTA

Levamos varios días preparando a terra da nosa nova horta. Hoxe os nenos e nenas de infantil comezamos a prantar amorodos que logo teremos que coidar ata poder degustalos.

BISCOITADA SOLIDARIA

Hoxe participamos nunha iniciativa solidaria a favor de Noel, o neno de Betanzos que padece un tumor cerebral. En colaboración con Argentinos Burguer e coas familias do noso centro degustamos un boísimo biscoito.

Moitas gracias a todos e todas pola iniciativa e colaboración.

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2019/2020

A partires do vindeiro 1 de marzo comeza o procedemento de admisión de alumnado para o curso escolar 2019/2020

CALENDARIO PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2019/2020

Publicación vacantes   Antes do 1 de marzo