A galería dos libros: "A despensa máxica"

RESERVA DE PRAZA EN CENTRO DE ADSCRICIÓN

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2022/2023

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde do 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o 11 de xaneiro de 2022 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

• O prazo de solicitudes abranguerá do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro de 2022, ambos incluídos.

A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso ou na aplicación admisionalumnado.

Normativa de aplicación

• Normativa de aplicación
  • ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 (código de procedemento ED550A e ED550B).
  • ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.
  • ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Anexo I

FELICITACIÓN DE NADAL

ACCESO ALUMNADO AULA VIRTUAL CEIP PÉREZ VIONDI.

• PARA ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN NO CURSO 2021/22

O usuario de cada alumno será o primeiro nome e o primeiro apelido, xuntos en minúsculas, sen acentos,

nin diérese e substituíndo a letra ñ pola n. Por exemplo: Xosé Antonio Camiño Suárez terá como usuario

xosecamino. O contrasinal será 1234, ao acceder por primeira vez a plataforma vai solicitar o seu

cambio.

• PARA O RESTO DO ALUMNADO.

O acceso á aula virtual será co usuario e contrasinal que tiñan no curso 2020/21.

Existen unha serie de vídeo-titoriais para o acceso e manexo básico da aula virtual neste enlace.

Para calquera erro, dúbida dispoñen do correo electrónico, incidenciasperezviondi@gmail.com

Viondi TV. A galería dos libros: "Preguntas y respuestas"

Viondi TV. O que o ollo non ve. Móvense?

Viondi TV. Especial Volcáns

Viondi TV. O magosto 2021

O BANCO DA AMIZADE

Recibimos esta semana no centro o BANCO DA AMIZADE que estará con nós durante un tempo. Agardamos disfrutalo facendo moitas actividades con el! Xa vos contaremos!!

Esta actividade está enmarcada dentro do CONTRATO- PROGRAMA: EMOCIÓNA- T.

RECOMENDACIÓNS LECTORAS NADAL21