LETRAS GALEGAS 2020 EN ED. INFANTL

Estes son os debuxos enviados polos nenos e nenas de Educación Infantil para conmemorar o Día das Letras Galegas

CONVOCADAS AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO ESCOLAR 2020/2021

ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/2021 (código de procedemento ED330B)

DOG MARTES 19 DE MAIO DE 2020

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020

Aínda que o celebraremos o 31 de outubro, alumn@s de CEIP Pérez Viondi queren celebralo nesta data, cuns debuxos, biografía e versos do libro Futuro Condicional de Ricardo Carvalho Calero

BICOS E FLORES PARA OS PROFES DOS NEN@S DE 3ºB

Reapertura e modificación dos prazos do proceso de admisión de alumnado para o curso 2020/2021

Restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, polo tempo que restaba cando se declarou o estado de alarma, de xeito que se iniciará o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes. (DOG 6 de maio)

Os novos prazos do proceso son os seguintes:

MODIFICACIÓN DO CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2020-2021
Presentación solicitude de admisión Do 11 ao 18 de maio
Presentación documentación xustificativa  Ata 26 de maio
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos  9 de xuño
Publicación das listaxes definitivas  26 de xuño

Formalización de matrícula en EI e EP

Do 1 ao 10 de xullo

O centro permanecerá aberto en horario habitual de 9:15h a 14:15h. a partir do día 11 de maio

DÍA DO LIBRO

Desde o CEIP Pérez Viondi queremos agradecer a vosa participación neste video para celebrar o día do libro

Bicos de Flores

A comunidade educativa do CEIP Pérez Viondi quere agasallarvos cunha morea de Bicos a todos os nenos e nenas.

Botámosvos moito de menos.

Moitos Bicos de Flores.

PUBLICACIÓN DE NOTAS

Bos días:

Comunicamos ás familias que as notas do alumnado, da segunda avaliación,  serán comunicadas  por Abalar Mobíl o día 3 de Abril ás 14 horas.

Deixámosvos o enlace á guía de Abalar Familias

espazoAbalar : abalarMóbil

VERSION ABALAR MÓBIL EN GALEGO

Un saúdo

A dirección

IMPORTANTE:

AS ACTIVIDADES QUE PODEDES REALIZAR ESTES DÍAS ESTÁN COLGADAS NOS APARTADOS:

BLOG SITUADO Á ESQUERDA DA PÁXINA

* ACTIVIDADES  NA PARTE DEREITA DA PÁXINA

HORARIO

ESTE CENTRO PERMANECERÁ PECHADO AO PÚBLICO MENTRES DURE O PERIODO DE  ESTADO DE ALARMA

(Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, por el que se declara el estado de alarma para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el COVID-19., INSTRUCCIÓNS da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación Universidade e Formación Profesional)

PARA INFORMACIÓN OU CONSULTAS SERÁN ATENDIDOS NOS SEGUINTES MEDIOS:

TELÉFONOS:

886151028 – 886151027 (DE 10:00H. A 13:00H.)

EMAIL: ceip.perez.viondi@edu.xunta.es

INFORMACIÓN ADMISIÓN DE ALUMNADO:

Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases