AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL

No DOG do día 22 de maio de 2017 publícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matrículado en educación primaria, eduación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos pata o curso escoalar 2017/2018.

PRAZO PARA PRESENTAR A SOLICITUDE : 23 DE XUÑO

ANEXO I.: Solicitude

EXCURSIÓN FIN DE CURSO 6º ED. PRIMARIA

EXCURSIÓN FIN DE CURSO :  COSTA DORADA - BARCELONA

ITINENARIO DA EXCURSIÓN DE 6º DE ED. PRIMARIA. (5-10 XUÑO)

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2017-2018

PUBLICACIÓN DE LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS CURSO 2017/2018

- LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS 4º ED. INFANTIL

- LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS 6º ED. INFANTIL

- LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS 2º ED. PRIMARIA

- LISTAXE PROVISONAL DE ADMITIDOS 6º ED. PRIMARIA

Para máis información poden dirixirse á secretaría do centro.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2017-2018

INICIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS PARA O CURSO 2017/2018

CALENDARIO:

- Antes do 1 de marzo : publicación dos postos escolares vacantes no centro.

- Do 1 ao 20 de marzo : presentación das solicitudes de admisión.

- Antes do 25 de abril: publicación das listaxes provisionais de admitidos e excluídos.

- Antes do 15 de maio: publicación das listaxes definitivas de admitidos e excluídos.

- Do 20 ao 30 de xuño: Formalización da matrícula en educación infantil e primaria.

NORMATIVA

DOG 15 MARZO 2013

DOG 1 FEBREIRO 2017

SOLICITUDE DE ADMISIÓN

PRAZAS VACANTES

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O venres día 17 de febreiro celebraremos unha xornada de portas abertas para dar a coñecer o centro os pais/nais dos  nenos/as nados no 2014.

As actividades daran comenzo as 17:00h ata as 19:00h contaremos con : monitores, música, castillo hinchable e unha merenda ofertada polo servizo de comedor.

CAMPAÑA DE DISTRIBUCIÓN DE FROITA FRESCA

Durante a vindeira semana, do 23 ao 27 de xaneiro , o centro participará na campaña de distribución de froita fresca convocada polo Fondo Galego de Garantía Agraria.

Esta participación conleva que se entregará unha peza de froita fresca de tempada no recreo a todos os alumnos/as.

Esta campaña continuará nas seguintes semanas:

- Semana do 13 ao 17 de febreiro

- Semana do 27 ao 31 de marzo.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2016-2017

CURSO 2016 / 2017

HORARIO E TURNOS DE INTEGRACIÓN 4º EDUCACIÓN INFANTIL

Lista alumnos