ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2017-2018

INICIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS PARA O CURSO 2017/2018

CALENDARIO:

- Antes do 1 de marzo : publicación dos postos escolares vacantes no centro.

- Do 1 ao 20 de marzo : presentación das solicitudes de admisión.

- Antes do 25 de abril: publicación das listaxes provisionais de admitidos e excluídos.

- Antes do 15 de maio: publicación das listaxes definitivas de admitidos e excluídos.

- Do 20 ao 30 de xuño: Formalización da matrícula en educación infantil e primaria.

NORMATIVA

DOG 15 MARZO 2013

DOG 1 FEBREIRO 2017

SOLICITUDE DE ADMISIÓN

PRAZAS VACANTES

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O venres día 17 de febreiro celebraremos unha xornada de portas abertas para dar a coñecer o centro os pais/nais dos  nenos/as nados no 2014.

As actividades daran comenzo as 17:00h ata as 19:00h contaremos con : monitores, música, castillo hinchable e unha merenda ofertada polo servizo de comedor.

CAMPAÑA DE DISTRIBUCIÓN DE FROITA FRESCA

Durante a vindeira semana, do 23 ao 27 de xaneiro , o centro participará na campaña de distribución de froita fresca convocada polo Fondo Galego de Garantía Agraria.

Esta participación conleva que se entregará unha peza de froita fresca de tempada no recreo a todos os alumnos/as.

Esta campaña continuará nas seguintes semanas:

- Semana do 13 ao 17 de febreiro

- Semana do 27 ao 31 de marzo.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2016-2017

CURSO 2016 / 2017

HORARIO E TURNOS DE INTEGRACIÓN 4º EDUCACIÓN INFANTIL

Lista alumnos

CIRCULAR PRIMEIRO DÍA DE CLASE

Horario de entrada primeiro día clase

RELACIÓN DE AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL

LISTADO PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS CAS AXUDAS DE MATERIAL E LIBROS DE TEXTO.

Dende o día de publicación hai 2 días para reclamar en caso de non estar dacordo.

Polo tanto os días de reclamación serán os días 8 e 11 de xullo.

Listado admitidos-excluídos

AXUDAS PARA ADQUISICIÒN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Publicada a convocatoria de participación no fondo solidario, axudas para adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 2016/17.

O obxeto da Orde é convocar a participación no fondo solidario de libros de texto, axudas para adquisición de libros de texto e material escolar destinadas ao seguinte alumnado:

Fondo solidario: 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

Axudas para libros de texto: 1º e 2º de Educación Primaria e EE.

Material escolar: 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º.

Só será preciso presentar unha única solicitude, incluíndo nela a todos/as fillos/as que estean escolarizados no centro.

Prazo de presentación da solicitude: ata o 23 de xuño de 2016.

Publicación da listaxe provisional do fondo libros: o 6 de xullo.

Publicación da listaxe definitiva do fondo libros: o 8 de xullo.

Para máis información dirixirse á secretaría do centro.

Documentos para descargar:

ITINERARIO VIAXE DE FIN DE CURSO 2016

Xa temos a programación da viaxe de fin de curso do alumnado de 6º para a semana do 5 ao 11 de xuño.

Itinerario