RELACIÓN DE AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL

LISTADO PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS CAS AXUDAS DE MATERIAL E LIBROS DE TEXTO.

Dende o día de publicación hai 2 días para reclamar en caso de non estar dacordo.

Polo tanto os días de reclamación serán os días 8 e 11 de xullo.

Listado admitidos-excluídos

LISTADO LIBROS 2016-17

Relacion dos libros de texto para o curso que ven.

Os libros de 3º e 4º de Educación Primaria entran no programa de "fondolibros", excepto os libros de Lingua Inglesa e Educación Musical.

O alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria entra no Proxecto E-dixgal. Só mercarán os cadernos de Lingua Inglesa e Educación Musical.

AXUDAS PARA ADQUISICIÒN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Publicada a convocatoria de participación no fondo solidario, axudas para adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 2016/17.

O obxeto da Orde é convocar a participación no fondo solidario de libros de texto, axudas para adquisición de libros de texto e material escolar destinadas ao seguinte alumnado:

Fondo solidario: 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

Axudas para libros de texto: 1º e 2º de Educación Primaria e EE.

Material escolar: 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º.

Só será preciso presentar unha única solicitude, incluíndo nela a todos/as fillos/as que estean escolarizados no centro.

Prazo de presentación da solicitude: ata o 23 de xuño de 2016.

Publicación da listaxe provisional do fondo libros: o 6 de xullo.

Publicación da listaxe definitiva do fondo libros: o 8 de xullo.

Para máis información dirixirse á secretaría do centro.

Documentos para descargar:

ITINERARIO VIAXE DE FIN DE CURSO 2016

Xa temos a programación da viaxe de fin de curso do alumnado de 6º para a semana do 5 ao 11 de xuño.

Itinerario

NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONO DO COLEXIO

NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONO :

SECRETARÍA :         886 15 10 28

DIRECCIÓN:            886 15 10 27

ORIENTACIÓN :      886 15 10 26

FAX :                       886 15 10 29

Admisión 2015/2016

Admisión 2016/2017

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2016/2017.

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, que regula o procedemento de admisión, o próximo 1 de febreiro inícianse os trámites do procedemento, coa reserva de praza nun centro de adscrición,

Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a  admisión do alumnado (DOG)

Anexo I: Reserva de praza.

Anexo II: Formularios de admisión e matrícula.

CALENDARIO.

- Do 1 ao 15 de febreiro: Presentación no centro das solicitudes de reserva de praza no IES García Barros para o alumnado de 6º de Ed. Primaria.

- Antes do 1 de marzo: Publicación dos postos escolares vacantes no centro.

- Do 1 ao 29 de marzo: Presentación das solicitudes de admisión.

- Antes do 25 de abril:  Publicación das listaxes provisionais de admitidos e excluídos.

- Antes do 15 de maio:  Publicación das listaxes definitivas de admitidos e excluídos.

- Do 20 ao 30 de xuño: Formalización da matrícula en educación infantil e primaria.

CALENDARIO ESCOLAR 2015 - 2016

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR 2015/2016

ORDE do 25 de agosto de 2015 pola que se convocan axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2015/16.

Solicitude axudas material escolar.