2º ciclo Ed. Primaria

SEMANA DO LIBRO

Celebramos a semana do libro facendo diferentes actividades, entre elas :viaxando nas súas  páxinas e descubrindo os seus personaxes.Tamén debuxamos e coloreamos as súas portadas.

ENTREVIS A ACTIRZ GALEGA PALOMA OTERO

Este xoves 18 de abril tivemos a oportunidade de facerlle unha entrevista a actriz galega

Paloma Otero. Por un rato, transformamos o noso salón de actos nun estudo de gravación de tv real na compaña da actriz.

Este traballo inclúese na actividade DINAMIZA TV, organizado polo Concello, e no que participan os centros educativos da vila.

COMPETENCIAS: CCL, CD, CPSAA, CC, CCEC

MATERIAS: Lingua, Sociais, Plástica e Audiovisuais.

Rosalía en Cancións

Este mes estivemos escoitando poemas musicados de Rosalía de Castro, para relaxarnos, motivarnos e sobre todo para aprender sobre esta autora e o que significa para os galegos/as.

Irene, Leire e Ilda estiveron no programa "Os Recunchos da Lingua" de Radio Estrada para falar das múltiples versións do poema NEGRA SOMBRA. Foi moi emotivo e gustounos moito.

Isto vai de película!!!

Proxecto audiovisual integramente desenvolvido polo alumnado de 4º de Primaria e que consistiu en:

1ª FASE de PREPRODUCIÓN:

Preparación da entrevista coa directora de cine Olga Osorio.

Visionado no cine da película "Salta".

Creación do guión e necesidades (casting, localizacións, escenografía) para o rodaxe do trailer da película.

2ª FASE de RODAXE:

Orde de rodaxe.

Scrip.

Rodaxe da entrevista e da creación artística.

Ensaios e rodaxe do trailer.

3ªFASE de POSTPRODUCIÓN:

Montaxe e edición.

COMPETECIAS:CCL, STEM, CD, CPSAA, CC, CE, CCEC

Materias: Matemáticas, Lengua, Lingua, E. Plástica e Visual, Música, Sociais e Naturais.

PULCINELLA E A MÁSCARA MÁXICA

O pasado 1 de decembro o alumnado de 4º de Primaria disfrutou dun concerto no auditorio de Galicia. Foi unha marabillosa conxunción de música, teatro e danza.

VI MOSTRA DE TEATRO OLIMPIO ARCA CALDAS

o luns 27 de novembro o alumnado de 4ºB participou na "VI mostra de teatro Olimpio Arca Caldas" coa adaptación do conto "Dez Vagalumes" de Xoan Babarro González.

COMPETECIAS:CCL, STEM, CPSAA, CC, CCEC

Materias: Matemáticas, Lingua, E. Plástica e Visual, Música, Sociais e Naturais.

CARREIRA CAMPO A TRAVÉS 4º

O mércores 11 de outubro participamos un ano máis na actividade "Carreira campo a través". Damos a enhoraboa aos nosos compañeiros e compañeiras gañadoras.

Álbum: Curso 2023-24 -> CARREIRA CAMPO A TRAVÉS