Polos Creativos

MAQUETA: AS CAPAS DA TERRA

Coñecer o planeta no que vivimos sempre resulta interesante para o alumnado. Este curso despois de estudar as capas da Terra, o alumnado de 5º de Ed. Primaria, fixo unha maqueta para afianzar os seus coñecementos. Aquí vos deixamos unha mostra do traballo feito.

Materias: Lengua, lingua, Cienicas Sociais, Ed. Plástica.

Competencias: CPSAA, CCL, STEM, CD, CE

CHAPAS POLO DÍA INTERNACIONAL DA MULLER.

Cada ano conmemórase,o 8 de marzo,  o DÍA INTERNACIONAL DA MULLER recoñecido pola ONU como unha xornada para reivindicar a igualdade e de facer balance sobre a situación das mulleres na sociedade.

Os nenos e nenas de 5º de Ed. Primaria estiveron investigando sobre esta efeméride. Fixeron uns traballos empregando medios audiovisuais e cartolinas nos que se recollen as súas pescudas. Para finalizar esta tarefa, aprenderon de forma autónoma a empregar a máquina de chapas deixando un manual de usuario na aula de Polos Creativos e crearon unhas chapas personalizadas con mensaxes do 8M.

Coas súas chapas queren dar visibilidade á loita continuada do feminismo a favor dos dereitos da muller.

A igualdade non é un agasallo, é un dereito. ABRAZA A IGUALDADE!

Competencias: CCL, STEM; CD, CPSAA, CE, CCEC, CC

Mateiras: Lingua castelá, linuga galega, matemáticas, ciencias sociais, Ed. Plástica e audiovisual.

KAMISHIBAI

O KAMISHIBAI  é unha maneira moi popular xaponesa de contar historias empregando ilustracións, textos e a voz dun narrador ou narradora.

O alumnado, de Proxecto Competencial, de 5º  de Ed. Primaria adicouse durante un tempo deste curso a  crear e recrear  historias para despois contalas neste formato. Botáronlle imaxinación para crear as historias e ilustralas. Logo plastificaron no formato axeitado, a continuación ensaiaron e finalmente actuaron para o público máis selecto:  Ed. Infantil, 1º e 2º de Ed. Primaria.

Competencias: CCL, CPSAA, CE, CCEC, STEM

Materias: Lingua galega, matemáticas, ciencias sociais, ciencias naturais

8 de MARZO día da muller traballadora

Obradoiro, no espazo Polos Creativos, cos recursos ofertados polo Centro de Formación e Recursos de Pontevedra para conmemorar este día.

CREACIÓN DE DISFRACES

Obradoiro de disfraces "CHOCALLEIROS DE VILARDEVÓS", dentro da actividade "Entroido Tradicional Galego: VILARDEVÖS" en Lamas de Abade (Santiago), na que o noso centro participa.

CANLE DE TV "ViondiTv"

Unha das liñas principais do noso Polo Creativo era a proposta de consolidar o noso canle de Tv "ViondiñoTv" aumentando a cantidade de programas e a participación de máis alumnado.

O noso alumnado convírtese no principal xerador de programas ao ser o protagonista na planificación, creación, realización e produción dos mesmos.