Blogues

Obra de teatro de 6º B “Primeira feira das ideas e dos inventos”

Aquí vos decidamos a obra de teatro que fixemos os alumnos/as de 6ºB, para conmemorar o Día das Letras Galegas.

Esperamos que a disfrutedes.

25N DÍA INTERNACIONAL PARA A ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

Este venres 25 de novembro o noso colexio encheuse de zapatos, faldas e baile.

Para conmemorar este día a nosa temática partiu da canción de Melendi, Alejandro Sanz e Arkano "Déixaa que baile". Ademais de bailar e cantar houbo exposicións de zapatos  e un enorme mural.

FESTA DO MAGOSTO

O pasado 11 de novembro recuperamos a tradición de disfrutar dun magosto festeiro con xogos populares e a degustación de castañas asadas.

SAMAÍN 2022

POSTAL DIXITAL "TERRORÍFICO SAMAÍN 2022!!"

Postal dixital elaborada dentro do proxecto "Rapazas emprendedoras nas TIC"

"A MUÑEIRA VEN AO COLE"

Unha vez máis a Agrupación Folclórica Estradense "Tequexeteldere" colabora con nós e viñeron ao centro para iniciarnos nos bailes tradicionais.

CLUB CICLISTA

Visitounos o Club Ciclista Estradense para facer unhas demostracións e fomentar este deporte en idades escolares.

CONCERTO DIDÁCTICO TÉQUEXETÉLDERE

Iniciamos o curso cun concerto didáctico de Xián Herrera & Suso Vaamonde para os cursos de 2º, 4º, 5º e 6º de Primaria. Disfrutamos de pasodobre, foliada, e muñeiras.

TI SI QUE ES UN BO PEIXE: EXCURSIÓNS

Dentro do programa “Ti si que es un bo peixe” está incluída unha saída a unha zona costeira para coñecer como se recolle o marisco e cal é o proceso ata que chega ás nosas casas.

Este curso, desfrutaron desta saída o alumnado de 3º de Educación Primaria (o 31 de maio) e o de 5º de Educación Infantil (o 15 de xuño), que acudiron a Vilanova de Arousa onde realizaron as seguintes actividades:

• Visita á zona de marisqueo, onde as mariscadoras lles falaron do seu traballo e lle mostraron os utensilios que empregran. Despois poideron buscar eles mesmos almexas e berberechos na area.

• Visita ao porto, donde viron as diferentes zonas do mesmo e os barcos que alí había.

• Visita á lonxa, alí os nenos e nenas puideron ver como se realiza o traballo de limpeza do marisco para logo realizar a poxa e vendelo.
  • Finalmente desfrutaron dunha merenda mariñeira, degustando, empanada de mexillóns croquetas chocos e iogur.

Así de ben o pasaron!

Podedes ver máis imaxes do alumnado de 5º de Educación Infantil pulsando AQUÍ e AQUÍ