Blogues

COÑECE O NOSO COLE

Atranques 5º Primaria

Representación do traballo realizado polo alumnado de 5º A e 5º B. Este ano por mor da normativa sanitaria, os atranques foron realizados en cada aula por separado, aquí vai un pequeno exemplo.

Vivas 5º Primaria

COMANDAS ENTROIDO 2021

Día da Paz 2021

Un ano mais, a Comunidade Educativa do CEIP Pérez Viondi baila para conmemorar o Día da Paz.

FELICITACIÓN NADAL 4º PRIMARIA

VISITA DOS PAXES REAIS

Nadal 2020. Educación Infantil

Os nenos e nenas de Educación Infantil do CEIP Pérez Viondi queremos desexarvos unhas boas festas con este video. Esperamos que vos guste. BO NADAL.

CRITERIOS E PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

ALUMNADO DESTINATARIO

a) NON ten que presentar solicitude: O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021.

b) Ten que presentar solicitude: O alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

• Alumnado matriculado en educación especial.

• Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

• Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

Forma de presentación: no Centro.

Prazo: do 16 ao 27 de novembro

IMPRESO-SOLICITUDE