Blogues

Obra de teatro de 6º B “Primeira feira das ideas e dos inventos”

Aquí vos decidamos a obra de teatro que fixemos os alumnos/as de 6ºB, para conmemorar o Día das Letras Galegas.

Esperamos que a disfrutedes.

"Orquesta CE pantasma" para celebrar o Día das letras Galegas

Día das Letras Galegas, días de letras e días de festa!! Cantamos, bailamos e pasámolo moi ben!!!

TI SI QUE ES UN BO PEIXE 21/22

E por fin este curso poidemos volver a realizar os obradoiros do programa ALIMÉNTATE BEN case con normalidade! A semana pasada realizamos a actividade “Ti si que es un bo peixe”, xestionada pola Consellería do Mar, co fin de facilitar o coñecemento e consumo de produtos frescos do noso mar ao alumnado (pulsa na imaxe para saber máis), na que participou todo o alumnado do centro, dende 4º de Educación Infantil ata 6º de Educación Primaria.

Uxía e Roque ensináronnos 9 exemplares de peixes, coñecendo o seu nome, características, formas de pescalos, etc. E tamén os seus beneficios na nosa saúde, insistindo na necesidade de consumilos.

Para rematar de forma divertida, cantamos e bailamos unha canción repasando todo o aprendido.

Ademais, deixáronnos un agasallo, unha bandana co logotipo da actividade para protexernos do sol, ou facer de cociñeiros!

Nas vosas casas podedes consultar os tripticos informativos que tamén nos deixaron.

DÍA DO LIBRO

Celebramos o Día do Libro facendo bandeiroloas con debuxos, poemas, críticas de libros...

LÁCTEOS NA ESCOLA

Este curso tamén desfrutamos da actividade “Lácteos na escola”, desenvolta pola Consellería do Medio Rural e o Fondo Galego de Garantía Agraria, co fin de promover o consumo de leite no alumnado, fomentando hábitos de vida saudables (podes pulsar na imaxe para saber máis). Igual que para o consumo de froita, existirán dous períodos ao longo do curso nos que nos proporcionan leite para consumir na sesión do recreo. O primeiro período desenvolveuse dende o 31 de xaneiro ata o 26 de febreiro. Así desfrutou o alumnado do consumo de leite!