Skip to Content

                              

Libros de texto

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDOLIBROS E VALES DE MATERIAL 23/24

Queda publicada no interior do edificio do CEIP Nosa Señora de Xuvencos, a listaxe provisional de fondolibros e material escolar para o curso 23/24. Tedes dous dias para unha posible reclamación ou correxir erros. Para calquera aclaración ou información, podedes chamar por teléfono ao colexio.

O equipo directivo

LIBROS DE TEXTO CURSO 2023-24

Na seguinte ligazón podedes consultar os libros de texto para o vindeiro curso 2023-24.

AXUDA LIBROS E VALES MATERIAL 2023-24

Estimadas familias:

Informamos de que na ORDE do 10 de maio de 2023 foron publicadas as axudas para:

- Participar no fondo solidario de libros de texto en 3o, 4o, de Educación Primaria.

- Adquirir libros de texto en 1o e 2o de Educación Primaria e en Educación Especial.

- Adquirir material escolar en Educación Primaria e Educación Especial.

AQUÍ A INFORMACIÓN

LISTAXE DEFINITIVO FONDOLIBROS 2022

Publicada hoxe luns 1 de xullo, a listaxe definitiva de fondolibros e vales para material no interior do centro. Podedes recoller os vales a partir de hoxe.

 Aproveitamos para informarvos dos libros que se utilizarán no CEIP Xuvencos no curso 2022-23

LISTAXE DE LIBROS PARA O CURSO 22-23 (preme neste vínculo)

O equipo directivo

LISTAXE DEFINITIVO

Publicada hoxe luns 1 de xullo, a listaxe definitiva de fondolibros e vales para material no interior do centro. Podedes recoller os vales a partir de hoxe.

 

O equipo directivo

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDOLIBRO

Tendo en conta a "ORDE do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar"

Queda publicada a listaxe provisional de fondolibros no interior do edificio do CEIP Xuvencos.

Existe un prazo de reclamacións de 2 dias a contar dende o dia da publicación de esta listaxe.

Para calquera aclaración, acudide ao centro ou chamade por teléfono ao mesmo.

 

O equipo directivo 

RECOLLIDA DE VALES FONDOLIBROS

         Unha vez publicada a listaxe definitiva, procederase a repartir os vales de material e tamén para adquisición de libros para o curso 2021/2022. Debedes achegarvos a polos mesmos a partir do dia 30 de xuño ata o 15 de xullo. Para calquera consulta, podedes chamar ao 988402022

LIBROS DE TEXTO 2021/22

En este enlace podedes acceder aos libros de texto para o curso 2021/22

 

LIBROS

 

Rubén Diz 

O secretario

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 21/22

Segundo a Orde do 06 de maio do 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21.

DESTINATARIOS

Ø  FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Para alumnado de 3º, 4º de Educación Primaria.

O alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria están dentro do proxecto Edixgal, polo que contarán con un ordenador cada alumno/a

Ø  AXUDAS PARA ADQUIRIR OS LIBROS DE TEXTO

Para o alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria e de Educación Especial (EE)

Ø  AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

 Para todo o alumnado de Educación Primaria (de 1º a 6º).

A contía da axuda para adquirir material escolar destinado ao alumnado matriculado en Educación Primaria con renda (exercicio fiscal do ano 2019)  per cápita familiar igual ou inferior a 6.000 € será de 50 €.

 

  • O prazo para presentar solicitudes rematará o día 22 de xuño de 2021 (este incluído).

 

FORMA DE PRESENTACIÓN

Ø  As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (ANEXO I) dispoñible na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal.

Ø  Presentación no centro: opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes. Deberedes imprimir a SOLICITUDE (ANEXO I) e o ANEXO II e presentalo no centro, debidamente asinado.

Ø  A solicitude será única para todos os/as fillos/as.

 

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

Ø  ANEXO I e ANEXO II (debidamente cubertos e asinados polos dous proxenitores ou titores legais)

Ø  Copia do libro de familia ou documentación equivalente onde figure o/a alumno/a e os membros computables da unidade familiar.

Ø  En caso de separación ou divorcio, deberán achegar a sentencia xudicial ou o convenio regulador onde conste a atribución da custodia do menor.

Ø  Fotocopia do DNI ou NIE dos membros computables da unidade familiar (cando non autoricen a consulta telemática).

Ø  Renda familiar: achegarán copia da declaración do imposto sobre a renda das persoas físicas correspondente ao exercicio 2018, cando non autoricen a consulta telemática.

ØGrao de discapacidade. Achegarase o certificado acreditativo do grao de discapacidade emitido polo órgano competente ou o documento acreditativo da condición de preceptor dunha pensión da Seguridade Social por incapacidade permanente total, absoluta ou grande invalidez, ou dunha pensión de clases pasivas por xubilación ou retiro por incapacidade permanente para o servizo ou inutilidade. Resolución ou certificado emitido pola Seguridade Social de pensión de incapacidade permanente nos graos de total, absoluta ou gran invalidez

Ø Só se cubrirá unha solicitude por unidade familiar e será a mesma para os tres tipos de axudas.

 

 PRAZOS A TER EN CONTA:

 

22 DE XUÑO: PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES

25 DE XUÑO: PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL: LISTAXE PROVISIONAL PUBLICADA

25 AO 29 DE XUÑO: RECLAMACIÓNS

30 DE XUÑO: PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA


 

 HORARIO DO CENTRO: DE 09:30 A 16:00H

 

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Xa están dispoñibles no taboleiro interior do centro as listaxes de admitidos e excluídos do fondo solidario de libros de texto.

Por protección de datos non se publicarán as listaxes na páxina web.

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous (2) días seguintes á publicación da listaxe provisional.

O plazo para as reclamacións é ata o venres, 10 de xullo.

Horario do centro: de 10 a 13 h.

Distribuir contido


by Dr. Radut