Obradoiro de reciclaxe

Ecoembes e a Consellería de Medio Ambiente están levando a cabo entre os escolares para informar sobre a recollida selectiva e a reciclaxe. No noso centro estiveron o día 3 de decembro pola tarde.

O obxectivo da actividade foi explicar de forma sinxela, didáctica e amena, tendo en conta o espectro de idade no que nos movemos, como se debe facer unha axeitada separación dos residuos domésticos, facendo especial fincapé en indicar cales son os residuos que se deben depositar en cada colector e cales non. Co obxecto de favorecer e facilitar o proceso de reciclaxe, e avanzar na concienciación do que é reciclar e das vantaxes que ten.

Hai que ter en conta que se trata dun grupo de idade crave non so con vistas a que nun futuro non moi lonxano deben ser adultos concienciados da importancia destes aspectos, senón que é crave xa con esta idade, porque poden e deben comezar a reciclar nas súas casas e, aínda máis, concienciar aos membros “maiores” da súa familia (pais, tios, avós…) nos valores que se lles transmitirán, é dicir, convertilos en axentes difusores daqueles nos seus fogares.

As actuacións encamiñadas a cumprir os obxectivos descritos estanse realizando en aulas dos Centros escolares públicos de toda Galiza.

Para saber máis:

Galería de imaxes