8M: IGUALDADE DE XÉNERO HOXE PARA UN MAÑÁ SOSTIBLE

Onte, 8 de marzo , conmemorouse o DÍA INTERNACIONAL DA MULLER .

Dende a biblioteca propúxose unha pequena escolma de libros para conmemorar esta data.

Tamén se propuxo a elaboración dun pequeno texto, reflexivo, sobre "a muller máis importante nas súas vidas", a lonxitude do mesmo adaptada ás distintas idades do noso alumnado. Para as e os máis pequenos a proposta foi gráfica.

Agradecemos a todo o alumnado a súa participación e explicación de porqué estas mulleres ( na maioría a muller elexida foi a súa nai) son importantes para eles e para elas.

Para compartilas con toda a comunidade educativa, colgáronse na entrada do centro e acceso á nosa biblioteca escolar.

Quedan 2 actividades pendientes para conmemorar esta data: o alumnado de quinto e sexto está preparando un "lip dub" para homenaxear ás súas proxenitoras e a vindeira semana , e grazas á Mancomunidade de concellos do Carballiño teremos un contacontos sobre a temática.

Seguiremos informando...

AMPLIACIÓN:

-Xa está dispoñible o LIP DUB elaborado polo alumnado de quinto e sexto de ED. Primaria : premede no título para acceder ao artigo sobre o mesmo:   "AY, MAMÁ"

-Hoxe día 17 desenvolveuse o OBRADOIRO 8M : Contacontos con Uxía Morán.