Boletín de notas e vacacións de Nadal

Estimadas familias,

informamos que o martes, día 21 de decembro de 2021, o alumnado de Educación Infantil e de Educación Primaria recibirá o boletín de notas do primeiro trimestre. Boletíns visibles, así mesmo, en Abalar móbil, a partir das 13.00 horas.

O horario de atención ás familias para a entrega do xustificante das notas e para falar cos titores e titoras sobre a evolución académica dos seus fillos e fillas será o primeiro martes lectivo de xaneiro, día 11 de xaneiro de 2022, ás 16.00 horas. No caso de non poder asistir este día por forza maior, deberán poñerse en contacto coas respectivas titorías.

O martes 21 de decembro é día lectivo, polo tanto o alumnado seguirá o horario ordinario. Se ben será un día especial, de celebración do Nadal, no que, entre otras cousas, gozaremos da visita de Papá Noel no noso centro.

As vacacións de Nadal comezarán o 22 de decembro de 2021 e rematarán o 7 de xaneiro de 2022, comezando as clases o luns 10 de xaneiro de 2022, segundo a ORDE do 19 de maio de 2021 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2021/22 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Boletín de notas e vacación de Nadal.pdf229.39 KB