Actividade complementaria sobre o Nadal

Estimadas familias:

Dende o equipo de actividades extraescolares imos pedir novamente a vosa colaboración para a realización dunha exposición de adornos de Nadal. Estes, permanecerán expostos no centro ao longo do mes de decembro e xaneiro formando parte da tradicional decoración navideña do mesmo.

Para dita actividade de carácter voluntario, cada familia poderá facer unha decoración de Nadal na que o material será de libre elección, coa única condición de que deberá ter algo por onde poder ser colgada. As figuras serán entregadas polos alumnos/as o luns 29 de novembro. Unha vez rematada a exposición, ditas figuras quedarán a disposición do cole para a súa reutilización. De todos os xeitos, se algunha família quixera, se lle devolvería à volta de vacacións de Nadal.

Sen mais, reciban un cordial saúdo do equipo de actividades complementarias e extraescolares.

Boborás , 24 de novembro de 2021

NOTA Navidad extraescolares 2021-2.pdf107 KB